Sahabat Que 'Silent Readers'

BUFFET RAMADAN 2013 | MyDulang@OLDTOWN WHITE COFFEE

7/06/2013 12:00:00 am

BUFFET RAMADAN 2013 | MyDulang@OLDTOWN WHITE COFFEE | Hari ni bersempena dengan Bulan Ramadan 1434H, Abe berkesempatan untuk ke Majlis Pelancaran Menu Buffet KHAS RAMADAN 2013 oleh OLDTOWN White Coffee yang dinamakan MyDulang @ OLDTOWN bersempena dengan bulan Ramadan yang jatuh dalam sehari dua lagi.
Abe dimaklumkan, bersempena dengan Majlis Pelancaran Menu Buffet KHAS RAMADAN 2013 yang dinamakan MyDulang @ OLDTOWN ni, korang akan dapat baucar RM5 secara percuma kalau korang pesan MyDulang. Disamping itu, korang akan turut diberikan Sampul Duit Raya (Green Pack) OLDTOWN yang eksklusif kalau korang berbelanja lebih daripada RM20 dan ke atas di dalam satu resit bermula daripada 1hb Julai 2013 hingga 31hb Julai 2013. Info ni Abe dapat semasa Abe menghadiri Majlis Pelancaran MyDulang @ OLDTOWN dekat Paradigm Mall, Kelana Jaya
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni


Menu Istimewa BUFFET RAMADAN 2013 yang dinamakan MyDulang @OLDTOWN ini akan dihidangkan bermula dari jam 11.00 pagi setiap hari di semua cawangan OLDTOWN dan ia boleh dinikmati pada harga RM16.90 bagi Individual Dulang dan RM39.90 bagi Family Dulang.


Kenapa nama 'Dulang' telah dipilih? Setelah Abe bertanya nasa sesi Q&A, Abe telah dapat jawapannya. Menurut Cik Alkini Binti Alaudin (Manager - Leasing), MyDulang @ OLDTOWN menekankan konsep tradisional dimana dulang anyaman kayu telah digunakan semasa menikmati hidangan makanan.  


Kebiasaannya dulang akan diisi dengan pelbagai jenis lauk-pauk dan akan dihidangkan untuk dinikmati oleh semua ahli keluarga sebagai tanda perkongsian dan kemesraan. MyDulang @ OLDTOWN telah direka untuk memperingati serta memberi inspirasi kepada anda untuk mengalami serta menghayati detik-detik indah tersebut bersama ahli keluarga tersayang dan rakan-rakan bersempena dengan bulan puasa yang mulia ini. 

Korang boleh memilih untuk menikmati hidangan Rendang Ayam atau Daging dan menjamu selera dengan memesan Set Dulang Individu ataupun Set Dulang Keluarga untuk jamuan bagi 2 hingga 3 orang.
Individual Dulang: RM 16.90


Rendang Chicken/ Rendang Beef
Chicken Satay with Satay Sauce
Fried Lekor
Cucumber strips
Egg Skin strips
Cooked Long Bean
Kangkung Sambal Hae bee
Nasi Kunyit
Lekor Chili Sauce
Belacan Chilli
1 Beverage: Rose Nata Selasih/ OldTown White Coffee/ OldTown Teh Tarik
1 Dessert: OldTown Ice Kacang with Rose Syrup/ Ice Kacang with Gula Melaka (Add a scoop of ice cream for RM 1)


Family Dulang: RM 39.90

Rendang Chicken/ Rendang Beef
Curry chicken with potato
Chicken Satay with Satay Sauce
Fried Lekor
Cucumber strips
Egg Skin strips
Cooked Long Bean
Kangkung Sambal Hae bee
Nasi Kunyit
Sambal Sotong
Lekor Chilli Sauce
Belacan Chilli
4 Beverages: 2x Rose Nata Selasih + 2x OldTown White Coffee/ OldTown Teh Tarik
2 Desserts: 2x OldTown Ice Kacang with Rose Syrup/ 2x OldTown Ice Kacang with Gula Melaka (Add a scoop of ice cream for RM 1)

gambar-gambar MENARIK sekitar Majlis Pelancaran Menu Buffet KHAS RAMADAN 2013 yang dinamakan MyDulang @ OLDTOWN


INFO TAMBAHAN: OLDTOWN White Coffee, yang baru-baru ini telah mendapat pengiktirafan status Halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) akan menghidangkan MyDulang@OLDTOWN bermula daripada 8hb Julai 2013. 

You Might Also Like

2 comments

  1. hamboiii sedpnyaaaa laahai. ni kalau bulan puasa nengok ni. menggetar jiwa!

    ReplyDelete
  2. semuanye nampak menyelerakan.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad