Sahabat Que 'Silent Readers'

TERKINI: (Gambar) REMPUHAN Pertama KAMERA AES Di Perak

10/22/2012 04:00:00 pm


Sebuah kamera AES tumbang kerana di langgar oleh sebuah kenderaan yang pemandunya terperanjat setelah lampu sportligt yang sangat menyilaukan mata dari AES ini berkelip di hadapannya dan mengenai tepat pada mata dan penglihatannya, akibat dari kejadian itu sepasukan anggota bomba terpaksa di kerah dan bergegas ke tempat kejadian yang mana kamera AES itu telah gagal berfungsi dengan sempurna dan hampir 30 minit tidak henti-henti berkelip.

baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

Setelah pelanggaran itu, dikatakan urat sarat AES ini telah tersumbat dan putus. Ini menyebabkan gangguan pada pengguna jalanraya yang lain yang mana ianya menyilaukan mata dan membuatkan trafik tidak seketika kerana orang ramai berhenti melihat kejadian.
Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

3 comments

  1. haha hamek! flash light mmg xleh blah!!!

    ReplyDelete
  2. ada banyak lagi kan... sila langgar sumer... timer kasih...

    ReplyDelete
  3. hahaha..sokong saper aku?..kehkeh...lagi baik kasi tumbang semua AES tuh...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad