Sahabat Que 'Silent Readers'

KURANG AJAR: Selepas Amerika & Perancis, Kini JERMAN Pula Terbitkan Majalah HINA ISLAM

10/04/2012 12:00:00 am

Salam

Pepagi ni Abe adalah terbaca tentang satu isu ni. Ia tentang sebuah Majalah JERMAN bertajuk Titanic yangmana ianya telah turut serta join Amerika & Perancis untuk sama2 Hina Rasulullah SAW kita. Muka depan Majalah ni edisi Oktober telah memaparkan gambar Bettina Wulff, isteri bekas President Jerman, Chritian Wulff dimana dia telah dirangkul oleh seseorang yang berserban dan telah memegang pisau.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Tajuk Majalah Kurang Ajar ni: West Rises Up, Bettina Wulff Makes film About Muhammad. Memang kurang ajar diorang ni. Sensitiviti agama diorang ni terus tolak tepi.

Mengikut maklumat yang telah Abe dapat, Majalah yang Kurang Ajar ni telahpun dicetak sebanyak 100ribu naskah dal telahpun berada di dalam pasaran sejak akhir September lalu. Maknanya, puak2 kurang ajar ni telahpun mencabar semua Umat Islam seluruh dunia tanpa mengambilkira sensitiviti agama langsung.

You Might Also Like

3 comments

  1. diorg mmg cemburukan kita lah abe..smpai mcm ni sekali diorg nk layan kita :(

    ReplyDelete
  2. hmmmm....
    mereka ni memang sengaja nak mencabar umat Islam..
    sebab mereka takut... dunia dah akhir zaman..
    mereka takut akan kemenangan Islam nanti..

    ReplyDelete
  3. Sangat kurang ajar..umat Islam sekarang kena bersatu

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad