Sahabat Que 'Silent Readers'

ROGOL: Celaka 10 SETAN Myanmar COLEK & ROGOL Gadis Tempatan

10/09/2012 01:08:00 pm


SUBANG JAYA: Empat jam menjadi tempoh amat lama dan penuh sengsara bagi seorang wanita apabila dia dirogol bergilir-gilir 10 lelaki warga Myanmar selepas ‘diculik’ ketika menunggu bas untuk ke tempat kerja di Puchong Perdana, di sini. Dalam kejadian jam 3 petang Sabtu lalu, mangsa wanita tempatan berusia 28 tahun yang menunggu bas bersendirian dihampiri dua lelaki Myanmar yang menaiki sebuah Proton Wira.

Sumber polis berkata, seorang daripada lelaki terbabit mengacukan parang ke arah mangsa sebelum memaksanya masuk dan duduk di kerusi belakang kereta dinaiki mereka. 
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni

“Mangsa yang ketakutan dan tidak mampu melawan dibawa ke sebuah rumah flat di kawasan berhampiran dan di situ ada lapan lagi lelaki warga Myanmar menunggu. “Dua daripada suspek mengikat kaki serta tangan mangsa sebelum seorang demi seorang merogolnya tanpa belas kasihan biarpun mangsa merayu dikasihani,” katanya.

You Might Also Like

7 comments

  1. Kampung saya pun dulu begitu juga, tapi lepas kami buat rondaan kami dapat tangkap depa! dengan bantuan pihak polis.

    Macam macam kitaboleh buat.janji kita bersatu

    Nota:- Memalukan orang kampung bini aku je...lahanat depa ni, tembak je eloknya, kalau kat kampung depa dah kena tembak dah tu.

    ReplyDelete
  2. Anjing-anjing ni patut ditembak dgn senapang gajah saja. .. Jangan biar hidup..!

    ReplyDelete
  3. Ya Allah sedih jer baca.. teruk betul..

    ReplyDelete
  4. apa cerita ni?kita bagi perlindungan pada mereka dan akhirnya rakyat kita sendiri yang jadi mangsa.tangkap hukum kemudian hantar pulang sahaja mereka

    ReplyDelete
  5. myanmar ni dah mereng.. Ingat muslim m'sia ni mcm muslim ngara diorg? Gile btul.. M'sia dok sbar je ngan crita lama lum slesai lg. Ada yg kena sikat satu myanmar ni kang..

    ReplyDelete
  6. mlampau orang asing sekarang jahat2!

    ReplyDelete
  7. memang kejam...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad