Sahabat Que 'Silent Readers'

SERAM: Sisa Anak PONTIANAK!

10/09/2012 12:00:00 am


Seram ke? Tak lah, tak seram langsung... Bak kata peribahasa, Harimau Mati Meninggalkan BELANG, Menusia Mati Meninggalkan Nama... Tu peribahasa lama yang mungkin korang pernah dengar. Abe pun sejak dedulu lagi biasa dengar peribahasa ni... Tapi pada harini, Abe cipta satu peribahasa baru... Korang nak dengar tak? Camni bunyinya: Harimau Pergi Meninggalkan JEJAK, Manusia Pergi Meninggalkan TAHI... Hampeh, sisa ditinggalkan macam tu jah... Zalim betul... 
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Grrrrrrrrr... Kalu korang nak tahu, ini lah 'Sisa Anak PONTIANAK' yang ditinggalkan bawah sinki bilik air bilik tido Abe... Kureng asem betul, grrrrrrr... Memang tak boleh lupa & susah nak lupa seari dua ni... Rini, maka rasmilah Abe hapuskan DNA Pontianak dari umah Abe... Terpaksa korbankan Selimut Biru Kesayangan Abe... Sisa Anak Pontianak nipun Abe dah selamat kebumikan ikut sepatutnya... Pontianak hanya tahu buat anak je, sisa anak tinggalkan kat orang... Banyak cantik diorang... Diorang tu siapa? Bagi yang nak tahu, Klik SINI, SINI, SINI & SINI...

*Abe baru je balik ke rumah setelah lari daripada Pontianak yang cuba nak Hinggap lagi di rumah Abe... Sorry, FULLHOUSE... Memang muka Sisa, orang dah tolak leklok, berani nak datang lagi... Banyak cantik...
Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

7 comments

  1. selepas Klik, Klik dan Klik tu, barulah saya tau ceritanya..
    tak sangka la mereka buat macam tu...
    dahsyat amat!

    ReplyDelete
  2. saya yg membaca pun agak fobia

    ReplyDelete
  3. What ? Depa nak tumpang lagi ka?

    ReplyDelete
  4. saiz L lak tu.. eh!! sya tahu lak pampers ape dia pakai.. hehehe..
    orang kata, bila ada yang buang sisa merata rata tempat, nak bagi pengajaran bakar je sisa tu... tapi tak elok la kan

    ReplyDelete
  5. Tak paham lah,napa diorg nak tumpang umah org ni?diorg dtg dr mana?agaknya,pasal tu lah kwn abe tu tolak dorg gi umah abe kut.Dia pon x sanggup.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad