Sahabat Que 'Silent Readers'

PANAS: Doktor Cabul Pesakit... Katanya, 'Doktor Suruh Buka BAJU'?

10/25/2012 01:18:00 pm

JOHOR BAHRU: “Disebabkan mempercayainya, saya hanya mengikut arahan apabila diminta membuka baju dan coli, namun dia meramas buah dada saya hingga saya berasa sakit. “Saya mula curiga dan takut apabila doktor itu menyatakan saiz buah dada saya besar selain mengajak saya melakukan hsubungan seks,” kata ibu tunggal hanya mahu dikenali sebagai Nurul, 34, yang mendakwa dicabul seorang doktor sebuah hospital swasta, di sini.
baca lagi, Klik TAJUK ENTRI ni

Menurutnya, kejadian berlaku kira-kira jam 10.30 pagi Jumaat lalu ketika dia ke hospital berkenaan untuk mendapatkan rawatan susulan berikutan masalah darah tinggi, hidung berdarah, sakit perut dan sukar membuang air. Nurul berkata, dia mengenali doktor berusia lingkungan 40-an itu kerana pernah mendapatkan rawatan daripadanya sebelum ini.Menurutnya, sebelum kejadian mencabul itu berlaku, doktor terbabit mengarahkannya berbaring sambil memberitahu mahu memeriksa tekaknya.

You Might Also Like

4 comments

  1. isyhh macam2 lah skrg ni.... bahayanya...

    ReplyDelete
  2. nak kata bodoh doktor ni,leh pulak jadi doktor.hurm.ni la jadinya bila nafsu menguasai diri

    ReplyDelete
  3. eee....
    jahat betul dok tu...
    ambil kesempatan....

    ReplyDelete
  4. Pesakit nie pun satu hal. Sampai boleh buka coli. Biar betul....

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad