Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: (Gambar) Kamera AES Tumbang Lagi...

10/27/2012 09:30:00 am

Kalau dua atau tiga hari lepas Sebuah kamera AES (Automated Enforcement System) dilaporkan tumbang setelah dilanggar seorang pemandu yang terkejut akan silauan flash kamera tersebut.. Ini pula mengenai sebuah lagi AES. Menariknya hujan tidak, ribut pun tidak tiba-tiba saja kamera yang ditempatkan di salah satu lokasi di sepanjang lebuhraya menghala ke Utara Semenanjung dirakamkan dalam keadaan hampir rebah.

Gambar di atas berjaya dirakamkan oleh salah seorang rakan Pulakdah yang sedang dalam perjalanan pulang ke kampung bagi meraikan Hari Raya Aidiladha. Menurut Pulakdah, ada kemungkinan ia dilanggar ataupun dijatuhkan oleh pengguna jalan raya yang tidak puas hati setelah gambar mereka melakukan kesalahan diambil.

You Might Also Like

2 comments

  1. SMLM pergi nilai. tetiba ada flash.. haaaaaa.. pasti ada kereta yg kena...
    ada baiknya juga kamera ni....

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad