Sahabat Que 'Silent Readers'

NGERI: (Gambar) Sayang Punya Pasal, LELAKI CINA Ni Telah 'MENYIMPAN' Mayat Anaknya Dalam 'FREEZER' Selama 6 Tahun...

10/03/2012 02:47:00 pm


Seorang ayah di China melakukan hal yang membuat terkejut semua jirannya. Lelaki bernama Tian Xueming itu mendedahkan kepada jirannya kalau selama enam tahun terakhir ia menyimpan jasad si putera, yang meninggal ketika berusia 18 tahun, di peti sejuk atau penyejuk beku. Si putera yang bernama Qinyuan meninggal kerana mengidap leukemia.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
"Itu membuatku merasa kalau putraku tidak pernah meninggalkanku. Ketika aku dan isteriku ingin bercakap denganya, kami mengambil tempat duduk, membuka pintu peti sejuk dan bercakap kepadanya seolah-olah dia tidak pernah diambil dari kami." kata lelaki berusia 54 tahun itu seperti yang dipetik dari Daily Star, 30 September 2012.

Tian mengaku nekad melakukan itu kerana tidak sanggup berpisah dari si putera. Ia juga menolak permintaan orang-orang di sekitarnya untuk memindahkan jasad tersebut ke kuburan keluarga. Tian sendiri melengkapkan rumahnya dengan beberapa penambah kuasa elektrik tambahan, untuk mencegah si putra mencair.
Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

2 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad