Sahabat Que 'Silent Readers'

PANAS: 'Live Chatting' Anak Gadis Dipaksa Buka Pakaian

10/27/2012 01:16:00 pm

Telanjang, Anak Perempuan Bawah Umur Dipaksa Live Chatting

Bisnes SEKS memang menguntungkan kerana memang memperoleh  banyak permintaan. Dalam enam bulan mendapatkan hasil 220juta yen. Berdaftar lebih 9,800 orang pelanggan. Bermakna seorang pelanggan mengeluarkan sekitar 22,500 yen untuk satu kepuasan seks. Keuntungan itu tidak bersentuhan wanita, tetapi hanya melalui internet saja, live chatting dengan gadis di bawah umur yang pakai baju renda-renda lucu. Kemudian lama-lama semakin panas topic chatting, sang gadis semakin melepas bajunya dan telanjang tanpa sehelai benang pun di tubuhnya.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Dua tempat penayangan live chatting melalui internet, satu di Kagamigahara, perfektur Gifu dan satu lagi di Ebisuhonmachi, Naniwa-ku, Osaka telah dicekup polis Jepun. Empat orang di antaranya gadis di bawah umur dengan usia antara 15-18 tahun. Usia dewasa di Jepun mulai 20 tahun. Di perfektur Gifu juga demikian. Akibatnya Tsukasa Ishii (37) yang memulai usaha live chatting gadis telanjang sejak Oktober 2010 sampai dengan Januari tahun ini, jadi buruan. Setelah dalam pengejaran polis beberapa bulan, belum lama ini Oktober, Ishii ditangkap polis dengan tuduhan pelanggaran undang undang tenaga kerja.

Demikian pula September lalu di sebuah mansion di Nagoya sebanyak 12 kali telah dilakukan penayangan live chatting gadis telanjang di bawah umur, dan bahkan mempekerjakan selama 24 jam para gadis muda ini. Yosuke Kamiyama, 26, ditangkap polis dengan tuduhan pelanggaran undang-undang tenaga kerja yang tak boleh mempekerjakan anak di bawah umur serta tak boleh mempekerjakan lebih dari 8 jam, apalagi sampai 24 jam. Polis  membuktikan penayangan chatting live gadis telanjang sampai jam 5 pagi antara Mac sampai dengan Ogos 2010.
TRIBUNNEWS.COM

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad