Tuesday, 2 October 2012

NAUZUBILLAH: (Gambar) Ulamak, Tuan Guru Nik Aziz DIHINA & DIFITNAH. Sebenci2 kita ngan seseorang tu pun janganlah sampai sebegini..


Sebenci2 kita ngan sesorg tu pun janganlah sampai sebegini..Ya Allah..bukakan hati2 mereka dan ampunkan dosa mereka atas kesalahan ini jika mereka memohon keampunan pada orang yg mereka terkhilaf juga padaMU ya ALLAH. Orang yang edit ni memang la tersilap banyak dan memang dia tidak tahu dosa dan pahala. Mengaibkan orang dengan cara yang sedemikian walaupun niat nak bergurau memang tidak baik. dan boleh menjatuhkan maruah dan reputasi sesaorang terlebih2 lagi seorang yang dikira lebih berilmu dari kite yang jahil ni. Semoga Allah membuka pintu hati mereka ini yang tidak tahu menilai mana baik dan mana buruk dan juga mana cara nak bergurau..

15 comments:

Leeza dayasari [santai leeza] at: 10/01/2012 9:10 pm said...

pendek kata.. apa agama sekali pun kita. kita perlu ada perasaan hormat menghormati.....
tak suka mcm mana sekali pun. manusia punya hati n perasaan...

Dear KHY at: 10/01/2012 9:22 pm said...

sah pemikiran rendah nie

CikZaitul at: 10/01/2012 11:36 pm said...

kenapa lah politik kotor camnih..


Rafhani at: 10/01/2012 11:46 pm said...

Astaghfirullah,tak tau nak kata apa.Dlm gambar last tu sebenarnya gambar Nik Aziz sedang menangis berdoa.Sampainya hati diorg ni.Semoga Allah bg petunjuk,Amin

anyss at: 10/02/2012 12:58 am said...

Assalamualaikum,

Doa orang teraniaya itu mudah dimakbulkan Allah...apalagi kalau darjat dan ilmunya lebih tinggi dari kita di sisi Allah.

Semoga orang yg buat ni insaf sebelum terlambat

Anonymous at: 10/02/2012 7:21 am said...

Sebab orang atasan pun macam tu apalagi yg beruk2 bawahan..

Anonymous at: 10/02/2012 8:04 am said...

Ya Allah, Engkau Maha Berkuasa. Mudah-mudahan orang yang membuat gambar ini menerima musibah yang teramat dahsyat. Amin

Anonymous at: 10/02/2012 8:05 am said...

dia ni ken gi minta maaf secara terbuka dengan Tok Guru sebelum Allah beri balasanya.

Kerja orang benci kepada pejuang agama

Zee Suhaini at: 10/02/2012 8:29 am said...

Astagrafirullah hal azim...tak tahu nak kata apa dah...

Anonymous at: 10/02/2012 10:32 am said...

Taraf pemikiran yang sangat rendah, lebih rendah dri org yahudi yg bencikan Islam. Di akhir zaman ni sepatutnya kita menghormati ulamak yg boleh membawa kite ke jalan yg benar..
Semoga Allah memberi hidayah kpd pencipta superimposed ini yg sngat bangga dgn bakat yg disalah guna. Amin

Syaifuddin Alias at: 10/02/2012 2:09 pm said...

astaghfirullahalazim ..
teruknya perbuatan yang mengkeji beliau..
Semoga allah memberi petunjuk kepada org yang melakukan ini

cweet pinky at: 10/02/2012 6:49 pm said...

hm , sedeh tengok sikap orang yang mengaibkan orang lain nih , semoga diberi keinsafan dan dibuka hati mereka2 untuk mintak maaf , hm .. ingat lah , tuhan tuh maha berkuasa , bila2 masa saja tuhan akan beri pembalasan ...

adnan sempoi at: 2/09/2013 1:43 am said...

bodoh ye sape yg wat cam nie...aq tau sape yg wat,aq bako idop2.....

Anonymous at: 3/06/2013 12:31 pm said...

bodoh sial siapa yg buat ni..celaka ko hina org alim

Anonymous at: 3/14/2013 12:44 am said...

Sesungguhnye sesiapa yg ingin menegakkn agama Allah selalunya d keji, d hina d fitnah d boikot...jd kena bersabar dn brtawakal serah diri pd Allah, Allah dh sediakn syurga neraka, jd org yg membuat gambar ni bleh pilih.. tuhan dh kurniakn akal..klu jahil carilh ilmu.. Allah tau siapa hambanya yg ihkhlas kerana NYA" TGNA akan selalu tersenyum.. kerana hari 2 ada sje yg mghinanya' dn TGNA sudah pn memaafkn sesapa yg pernah mghinanya.. ada saja pahala yg mengalir buat TGNA.. setiap titis air mata kedukaan TGNA akan d kira Allah.. begitu juga dgn pejuang2 agama Allah yg lain.. teruskn berjuang" kuatkn hati tetapkn iman, serah diri pd Allah.. Allahuakhbar!!!

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Post Terbaik Que Minggu Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Welcome

Welcome

Exchange Bloglist Que

Sahabat Que

Search Blog Que

Loading...

Follow us on Facebook

Hak Cipta Que Achmad @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

Google+ Followers

Bloglist Que I

Que Achmad menulis...

Sahabat, Abe alu-alukan komen korang semua kat 'entri2' Abe.. Senang je caranya: Korang Klik pada Tajuk Entri, pastu 'Post A Comments' je.. Terima Kasih, Jasamu Dikenang.. Pe2 hal, email je Abe di: queachmad@queachmad.com