Sahabat Que 'Silent Readers'

SULTAN MUHAMMAD V [Sultan Kelantan Darul Naim] | [DAULAT TUANKU] SULTAN YANG BENAR-BENAR BERJIWA DAN BERLAGAK SEPERTI RAKYAT BIASA

12/14/2013 11:27:00 pm

SULTAN MUHAMMAD V [Sultan Kelantan Darul Naim] | [DAULAT TUANKU] SULTAN YANG BENAR-BENAR BERJIWA DAN BERLAGAK SEPERTI RAKYAT BIASA | Rakaman gambar DYMM Sultan Kelantan solat Jumaat semalam di Masjid Tabung Haji yang terletak di sebelah bangunan Tabung Haji di Jalan Tun Abdul Razak, Kuala Lumpur.
Baginda berpakaian amat sederhana, seperti rakyat biasa, berbaju T lengan panjang dan berseluar denim.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Baginda tidak memerlukan saf dan ruang khas yang disertai dengan sejadah baldu yang tebal dan berwarna kuning. Tiada kawalan keselamatan dan juga tiada protokol Di Raja.
Rakyat Kelantan khasnya dan negara amnya sedikit pun tidak terkejut dengan gelagat Tuanku Sultan Kelantan ini yang memang tersohor dengan sifat merendah diri .. ALLAHUAKHBAR!!!!!
sumber

You Might Also Like

4 comments

  1. Dimata rkyat, tidak terjejas apa-apa pun, malah semakin disayangi, daulat itu dari rakyat, Daulat Tuanku!

    ReplyDelete
  2. Allhu Akhbar

    ReplyDelete
  3. baru bersemangat hamba rakyat mengaminkan doa untuk tuanku

    ReplyDelete
  4. Ini lah satu-satu nya sultan yang berjiwa rakyat di Malaysia....Rakyat akan mengaminkan tuanku di setiap doa...allahuakbar..!!

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad