Sahabat Que 'Silent Readers'

Patung BUDDHA TERBESAR, Kuil TERBESAR, Pusat Spiritual TERBESAR !!! [TERBESAR DI DUNIA] | [EKSKLUSIF GAMBAR DAN VIDEO] BENARKAH Akan DIBINA DI PAHANG?

12/10/2013 09:12:00 am

Patung BUDDHA TERBESAR, Kuil TERBESAR, Pusat Spiritual TERBESAR !!! [TERBESAR DI DUNIA] | [EKSKLUSIF GAMBAR DAN VIDEO] BENARKAH Akan DIBINA DI PAHANG? | Abe kongsikan daripada JomGelakFM... Benarkah Perkara ini?


SECARA PERIBADI memang agak TERKEJUT dengan apa yang didedahkan dalam video yang dikongsi dalam Youtube bertarikh 10 Sept 2013. Ini bermakna 2 bulan sebelum ini ianya sudah DIDEDAHKAN DAN DISEBARKAN cuma mungkin tidak DIENDAHKAN.
baca lagi & video EKSKLUSIF, klik TAJUK ENTRI ni

Perkongsian ini juga bukan hendak buat fitnah atau memburukkan lagi keadaan TETAPI sebagai seorang islam dan seorang RAKYAT... BENARKAH SEMUA INI?? DAN APA JAWAPAN PIHAK BERWAJIB  PADA PERSOALAN DIATAS??


Saksikan pendedahan video di atas & video di bawah... JIKA IANYA BENAR DAN TERSEBAR, SILA SIMPAN VIDEO INI SUPAYA IANYA TIDAK DIPADAM ,



SEKIRANYA TIDAK BENAR. Mohon diberi penjelasan tentang STATUS PROJEK INI oleh pihak berwajib agar isu ini TIDAK BERPANJANGAN. Abe juga yakin, selaku Ketua Agama Islam, maruah Sultan Pahang juga akan turut tercalar dalam isu ini.

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad