Sahabat Que 'Silent Readers'

[INFO BANJIR TERKINI] Gambar-Gambar Di Lokasi Pusat Pemindahan Banjir | [DAULAT TUANKU] DYTM Tengku Puan Pahang Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah YANG PRIHATIN

12/07/2013 03:18:00 pm

[INFO BANJIR TERKINI] Gambar-Gambar Di Lokasi Pusat Pemindahan Banjir | [DAULAT TUANKU] DYTM Tengku Puan Pahang Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah YANG PRIHATIN | DYTM Tengku Puan Pahang, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah memang terkenal minatnya mendekati rakyat, turun ke kampung termasuk perkampungan org asli, memasak utk mrk dan merupakan hobinya. Terpancar keihklasannya.


Ini bukannya lakunan atau sandiwara murahan sepertimana yang sering dan kerap dilakukan oleh segelintir manusia plastik.
baca lagi & lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni
Ini adalah benar dan kenyataan. DYTM Tengku Puan Pahang, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah dirakam sedang menumis dan mengacau masakan di dua Pusat Pemindahan Banjir untuk para mangsa banjir di pusat-pusat berkenaan.


Kagum dan terharu akan sifat rendah diri dan perihatin baginda. Dari lagak dan raut wajahnya jelas nampak ikhlas dan kesungguhan baginda. Allahuakhbar!!!

You Might Also Like

1 comments

  1. terharu...begini contoh pemimpin disayangi rakyat jelata

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad