Sahabat Que 'Silent Readers'

Kadar Baru TOL Yang Dicadangkan | Untuk Tahun 2014

12/07/2013 09:05:00 pm


Kadar Baru TOL Yang Dicadangkan | Untuk Tahun 2014 | Salam, saje je Abe nak kongsikan dengan korang semua. Sejauh mana kebenaran takrif-takrif tol yang dicadangkan ini pun Abe xtahu. Harap2 tidak benar lah takrif yang dicadangkan ni...


Andaikatalah kalau ianya benar, memang AKAN terseksa lah jiwa raga Rakyat Marhaen mcm Abe ni, huhuhuhuhu
baca lagi KADAR TOL YANG DICADANGKAN, klik TAJUK ENTRI ni

LEBUHRAYA SUNGAI BESI BESRAYA RM1.30 to RM2.00

LEBUHRAYA BARU PANTAI (NPE) RM1.60 TO RM2.00

LEBUHRAYA DAMASARA/PUCHONG (LDP) RM1.60 TO RM2.10

LEBUHRAYA BERTINGKAT AMPANG (AKLEH) RM1.50 TO RM2.50

LEBUHRAYA KAJANG (SILK) RM1.00 TO RM1.30

LEBUHRAYA KL-PUTRAJAYA (MEX) RM2.50 TO RM3.50

LEBUHRAYA KAJANG-SEREMBAN (LEKAS) RMRM1.90 TO RM2.30

LEBUHRAYA TRAFIK KL BARAT (SPRINT) RM1.50 TO RM2.50

PANTAI RM1.50 TO RM2.50

DAMASARA RM1.00 TO RM1.50

KIARA RM2.00 TO RM3.00

LEBUHRAYA LEBAH KLANG SELATAN (SKVE) RM14.96c/KM TO 16.46c/KM

LEBUHRAYA KORIDOR GUTHRIE (GCE) RM1.40 TO RM1.90

LEBUHRAYA SMART RM2.00 TO RM3.00

sumber: facebook

Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

3 comments

  1. menggila btl naik...sabar jela... :(

    ReplyDelete
  2. semuanya dah naik...Lepas ni guna basikal je lo..huhu

    ReplyDelete
  3. Syukurrrrrrr..Malaysia masih aman.. haha

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad