Kadar Baru TOL Yang Dicadangkan | Untuk Tahun 2014


Kadar Baru TOL Yang Dicadangkan | Untuk Tahun 2014 | Salam, saje je Abe nak kongsikan dengan korang semua. Sejauh mana kebenaran takrif-takrif tol yang dicadangkan ini pun Abe xtahu. Harap2 tidak benar lah takrif yang dicadangkan ni...


Andaikatalah kalau ianya benar, memang AKAN terseksa lah jiwa raga Rakyat Marhaen mcm Abe ni, huhuhuhuhu
baca lagi KADAR TOL YANG DICADANGKAN, klik TAJUK ENTRI ni

LEBUHRAYA SUNGAI BESI BESRAYA RM1.30 to RM2.00

LEBUHRAYA BARU PANTAI (NPE) RM1.60 TO RM2.00

LEBUHRAYA DAMASARA/PUCHONG (LDP) RM1.60 TO RM2.10

LEBUHRAYA BERTINGKAT AMPANG (AKLEH) RM1.50 TO RM2.50

LEBUHRAYA KAJANG (SILK) RM1.00 TO RM1.30

LEBUHRAYA KL-PUTRAJAYA (MEX) RM2.50 TO RM3.50

LEBUHRAYA KAJANG-SEREMBAN (LEKAS) RMRM1.90 TO RM2.30

LEBUHRAYA TRAFIK KL BARAT (SPRINT) RM1.50 TO RM2.50

PANTAI RM1.50 TO RM2.50

DAMASARA RM1.00 TO RM1.50

KIARA RM2.00 TO RM3.00

LEBUHRAYA LEBAH KLANG SELATAN (SKVE) RM14.96c/KM TO 16.46c/KM

LEBUHRAYA KORIDOR GUTHRIE (GCE) RM1.40 TO RM1.90

LEBUHRAYA SMART RM2.00 TO RM3.00

sumber: facebook

Published with Blogger-droid v2.0.10

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

Chot said...

menggila btl naik...sabar jela... :(

Si Tracey said...

semuanya dah naik...Lepas ni guna basikal je lo..huhu

Leen said...

Syukurrrrrrr..Malaysia masih aman.. haha

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts