Sahabat Que 'Silent Readers'

[GAMBAR] Gay Melayu BERCIUM Di Facebook | [DUNIA AKHIR ZAMAN] Nauzubillah

12/09/2013 11:49:00 am

[GAMBAR] Gay Melayu BERCIUM Di Facebook | [DUNIA AKHIR ZAMAN] Nauzubillah | Kegilaan Apakah Ini? Kebangangan remaja Malayu zaman sekarang ni makin menjadi-jadi, ada yang secara terang-terangan mengaku diri mereka gay!

gambar-gay-melayu.jpg

Sampai ada yang memuat-naik gambar bercumbu-cumbuan dengan pasangan yang juga seorang lelaki.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Kalau dahulu tidaklah kita lihat remaja-remaja gay ini mengaku secara terang-terangan, tetapi sekarang, mereka bukan sahaja secara terang-terangan melakukan perbuatan terkutuk tersebut, tetapi juga merasa bangga.

Apakah ini kesan daripada modenisasi yang melampau? ramai remaja Melayu kita terjebak dengan gejala ini, dan semakin hari, semakin teruk.

You Might Also Like

4 comments

  1. apa nak jadi la diorang nie...

    ReplyDelete
  2. nauzubillahminzalik, moga2 anak2 kita semua dijauhkan dari perkara terkutuk ni, kalau dulu lesbian dengan pengkid yang berleluasa dan terang2an... sekarang ni, gay pun sama....

    ReplyDelete
  3. mak aih...umno pulak dipersalahkan.....salah diri la....siape suroh x reti fikir mane yg baen n mane yg bruk...singkat betul otak kome nie ek...!

    ReplyDelete
  4. Gay Equality di Malaysia! Malaysia should be a liberal country!

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad