Sahabat Que 'Silent Readers'

[GAMBAR EKSKLUSIF] Awek Korea Minum Darah Dalam Kehidupan Seharian | Obses Terhadap Kecantikan

12/10/2013 09:01:00 pm

[GAMBAR EKSKLUSIF] Awek Korea Minum Darah Dalam Kehidupan Seharian | Obses Terhadap Kecantikan | Seorang gadis Korea mempunyai tabiat pelik iaitu mandi, makan makanan yang bercampur dengan darah segar mahupun minum sahaja darah tersebut seperti watak vampire..!


Tabiat pelik awek korea ini dipercayai kerana dia terlalu obses untuk kelihatan cantik dan comel ala-ala artis k-pop koreayang sering menjadi pujaan ramai..
baca lagi & lagi gambar klik TAJUK ENTRI ni

 
Gaya hidupnya yang pelik gadis comel korea ini yang dengan makan dan minum darah segar tersebut menjadi perhatian selepas video yang dimuat naik di laman sesawang YouTube menunjukkan dia makan makanan yang telah dicampur darah dan minum darah segar tersebut..


Bekalan darah segar tersebut diperoleh daripada darah haiwan (rusa) yang sering di bawa ke mana-mana sahaja..Seperti kebiasaannya, awek korea ini akan memesan makanan seperti daging mentah sebelum mencampurkan darah segar tersebut bersama daging yang akan dimakannya itu..!


Dilaporkan bahawa gadis tersebut turut melakukan ritual mandi dan mencuci muka dengan darah binatang tersebut untuk mengekalkan raut wajah yang cantik dan comel bagi penjagaan kulitnya..Dia turut dilaporkan gemar keluar pada waktu malam seperti Vampire / hantu pontianak..!


Walaupun tiada bukti khusus yang menunjukkan bahawa dengan meminum darah segar mampu untuk menjadikan seseorang wanita itu cantik seperti awek korea yang comel ini, sejarah pernah menyaksikan bahawa ada wanita yang turut sama mempunyai tabiat pelik ini seperti gadis ini iaitu Countess Elizabeth Bathory dari Hungary yang membunuh beratus-ratus anak dara untuk dijadikan air mandian bagi mengekalkan wajah, tubuh badan yang cantik dan menawan..! - Paapaada

P/s : Jangan plak awek-awek kt Malaysia terikut-ikut dengan mangkuk Korea nie plak, diaorang x minum darah pun kulit dah putih, kita minum kapur barus mungkin boleh laa kot.. Apa pun, setiap perbuatan kita, terutamanya Muslim hendaklah jangan melampaui batas, Kecantikan itu di tuntut dalam Islam tetapi bagi akulah cantik seseorang perempuan itu adalah untuk suaminya, bukan untuk tontonan orang ramai.. hehe

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad