Sahabat Que 'Silent Readers'

[INFO BANJIR TERKINI] Banjir Di Pahang | [EKSKLUSIF] 11 Keping Gambar Oleh BLOGGER

12/07/2013 11:29:00 am

[INFO BANJIR TERKINI] Banjir Di Pahang | [EKSKLUSIF] 11 Keping Gambar Oleh BLOGGER | Negeri pantai timur sudah di naiki air. Di Kuantan, maklumat daripada Facebook dan page Blogger King Jason.


Info daripada IPK Pahang: Elakkan melalui JALAN WONG AH JANG dan JALAN BUKIT UBI SATU. Di trafik jalan menghala ASPA COTTAGE berhampiran pusat perlupusan sampah, JALAN LIM HOE LEK di hadapan Eng Hong, parking pasar kuantan jalan tersebut sudah dinaiki air dan sesak. 
baca lagi & lagi gambar, klik TAJUK ENTRI ni


Penguna jalan raya diminta mengelak daripada mengunakan laluan tersebut.


Di hadapan jalan berhampiran Poliklinik Beserah menghala ke Beserah terdapat pokok tumbang dan kepada semua pemilik kenderaan yang meletakkan kenderaan dibawah pokok, jika dapat mengalihkan kenderaan anda ke tempat yang selamat.

 

Pihak polis trafic berada di laluan-laluan ini untuk menguruskan laluan yang selamat. Penguna di minta bersabar. TQ Info IPK Pahang.

 
Gambar akan di kemaskini dimasa ke semasa!
 

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad