Sahabat Que 'Silent Readers'

Rumah-Rumah Milik Dato' Siti Nurhaliza | [EKSKLUSIF] 4 Gambar Banglo Milik Dato' Siti Nurhaliza

12/04/2013 03:00:00 pm

Rumah-Rumah Milik Dato' Siti Nurhaliza | [EKSKLUSIF] 4 Gambar Banglo Milik Dato' Siti Nurhaliza | Siti Nurhaliza rupa-rupanya ada 4 buah rumah kesemuanya, banyakkan?

Yang ni dekat Kuala Lipis. Rumah mak Dato' Siti
Tapi tak kisah la kan. Orang banyak duit, boleh beli banyak rumah. Jom kita tengok antara rumah Dato' Siti Nurhaliza. 
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
 Yang ni dekat Cameron Highlands
 Yang ni dekat Bukit Antarabangsa
 Yang ni dekat Cheras

You Might Also Like

20 comments

  1. Wahhh..besarnyaaa.....semua double storey +...rezeki dia lah kan...kita ni kena usaha lebih ...hihiii...


    x0x0 ^___^

    ReplyDelete
  2. untuk dia kan. huhu. Insyaalah kalau kita usaha mesti boleh dapat macam dia kan.

    ReplyDelete
  3. untung dia kan. kalau kita selalu usaha boleh berjaya sama dengan dia. janji melalui rezki yang halal.

    ReplyDelete
  4. Rumah ke-5. KUBUR!

    ReplyDelete
  5. Dia banyak duit x pa la.Ujian Allah swt

    ReplyDelete
  6. Jagalah rumaj kita yg 1 elok2.. hahaha bini bising baru nak sapu sawang..

    ReplyDelete
  7. Bukan hanya kemiskinan dan sakit ujian ALLAH,kekayaan dan kesihatan juga ujian dari Allah mcm Qarun..pada hari dipanaskan emas perak itu dalam nerakajahannam, lalu dibakar dengannya dahi .

    ReplyDelete
  8. banyak rumak tak mesti masuk surga.Ingat anak dan harta bukan nya boleh bawa ke surga.Mengapa keluarkan gambar ini, jatuh sifat riak.Hai manusia ingat, bertakwa lah kerana itu saja yang bawa kita ke surga.

    ReplyDelete
  9. Rezeki yg tu melimpah ruah tapi sayang zuriat belum ada lagi.. Biasanya gitulah kaya duit tapi miskin anak!

    ReplyDelete
  10. Alhamdulilah rezeki dia. Tak perlu kita cemburukan dengan rezeki Dato Siti. Setiap orang Allah dan tetapkan rezeki masing-masing. Kalau nak perkara yang sama usaha dan kerja lebih keras lagi.

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah,rezeki dia

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.... rezeki dia... x prlu cemburu rezki org... x prlu tnya knp bloger ni kuarkn gmbar2 ini...yg kita dok pegi tgk tu pon buat apa... tahu ke kita yg dato ct ada bina masjid... yg tu pon mgkin rmai x tahu... mmg dia yg kaya blm tentu msuk syurga...tp yg miskin pon sama juga lau hari2 merungut & x berusaha asyik kondem org lain... siti org nye cntik lg lemah lembut... moga dia bahagia dunia & akhirat juga... bg saya soal ank ct x prlu khuatir sb antara golongan wanita2 yg Nabi saw akn tungu di akhirat adalah selain mrk2 yg ibu tunggal adalah mrk2 yg x dkurniakan ank juga... In Shaa Allah...
    (Org yg hati nya baik psti Allah pelihara dari hati yg punyai hasad dengki)
    *mukmin yg baik adalah yg sentiasa mendoakn yg baik kpd saudara2 nya...

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.... rezeki dia... x prlu cemburu rezki org... x prlu tnya knp bloger ni kuarkn gmbar2 ini...yg kita dok pegi tgk tu pon buat apa... tahu ke kita yg dato ct ada bina masjid... yg tu pon mgkin rmai x tahu... mmg dia yg kaya blm tentu msuk syurga...tp yg miskin pon sama juga lau hari2 merungut & x berusaha asyik kondem org lain... siti org nye cntik lg lemah lembut... moga dia bahagia dunia & akhirat juga... bg saya soal ank ct x prlu khuatir sb antara golongan wanita2 yg Nabi saw akn tungu di akhirat adalah selain mrk2 yg ibu tunggal adalah mrk2 yg x dkurniakan ank juga... In Shaa Allah...
    (Org yg hati nya baik psti Allah pelihara dari hati yg punyai hasad dengki)
    *mukmin yg baik adalah yg sentiasa mendoakn yg baik kpd saudara2 nya...

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah.... rezeki dia... x prlu cemburu rezki org... x prlu tnya knp bloger ni kuarkn gmbar2 ini...yg kita dok pegi tgk tu pon buat apa... tahu ke kita yg dato ct ada bina masjid... yg tu pon mgkin rmai x tahu... mmg dia yg kaya blm tentu msuk syurga...tp yg miskin pon sama juga lau hari2 merungut & x berusaha asyik kondem org lain... siti org nye cntik lg lemah lembut... moga dia bahagia dunia & akhirat juga... bg saya soal ank ct x prlu khuatir sb antara golongan wanita2 yg Nabi saw akn tungu di akhirat adalah selain mrk2 yg ibu tunggal adalah mrk2 yg x dkurniakan ank juga... In Shaa Allah...
    (Org yg hati nya baik psti Allah pelihara dari hati yg punyai hasad dengki)
    *mukmin yg baik adalah yg sentiasa mendoakn yg baik kpd saudara2 nya...

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah.... rezeki dia... x prlu cemburu rezki org... x prlu tnya knp bloger ni kuarkn gmbar2 ini...yg kita dok pegi tgk tu pon buat apa... tahu ke kita yg dato ct ada bina masjid... yg tu pon mgkin rmai x tahu... mmg dia yg kaya blm tentu msuk syurga...tp yg miskin pon sama juga lau hari2 merungut & x berusaha asyik kondem org lain... siti org nye cntik lg lemah lembut... moga dia bahagia dunia & akhirat juga... bg saya soal ank ct x prlu khuatir sb antara golongan wanita2 yg Nabi saw akn tungu di akhirat adalah selain mrk2 yg ibu tunggal adalah mrk2 yg x dkurniakan ank juga... In Shaa Allah...
    (Org yg hati nya baik psti Allah pelihara dari hati yg punyai hasad dengki)
    *mukmin yg baik adalah yg sentiasa mendoakn yg baik kpd saudara2 nya...

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah.... rezeki dia... x prlu cemburu rezki org... x prlu tnya knp bloger ni kuarkn gmbar2 ini...yg kita dok pegi tgk tu pon buat apa... tahu ke kita yg dato ct ada bina masjid... yg tu pon mgkin rmai x tahu... mmg dia yg kaya blm tentu msuk syurga...tp yg miskin pon sama juga lau hari2 merungut & x berusaha asyik kondem org lain... siti org nye cntik lg lemah lembut... moga dia bahagia dunia & akhirat juga... bg saya soal ank ct x prlu khuatir sb antara golongan wanita2 yg Nabi saw akn tungu di akhirat adalah selain mrk2 yg ibu tunggal adalah mrk2 yg x dkurniakan ank juga... In Shaa Allah...
    (Org yg hati nya baik psti Allah pelihara dari hati yg punyai hasad dengki)
    *mukmin yg baik adalah yg sentiasa mendoakn yg baik kpd saudara2 nya...

    ReplyDelete
  17. Turut berbangga dengan adanya org Melayu yang berharta seperti Datuk Siti N. Selain dari berharta beliau juga pemurah dan ingat masa depan semasa dalam kesenangan dan tidak sombong dengan hartanya... Semoga lebih ramai umat Melayu dan Islam di Malaysia ini yg seperti beliau....

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad