Sahabat Que 'Silent Readers'

Maher Zain - LIVE di Malaysia

6/15/2012 02:51:00 pm

Salam

Tinggal hanya lebih kurang 1 hari sahaja lagi sebelum Konsert "Forgive Me" Live di Malaysia. Kalu Abe tengok tarikhnya. setakat ni pada 16 Jun 2012. Masih lagi takda sebarang perubahan pada tarikhnya. Bila Abe Google tadi, Abe tgk, dalam konsert itu nanti dijangka ada beberapa "KEJUTAN" yang bakal ditunjukkan oleh Maher Zain sendiri.

Dalam kesungguhan Maher Zain membuat persiapan untuk konsert tersebut, anda pula bagaimana ? Sudahkah anda mendapatkan tiket ke sana ? Sudahkah anda mengingati lirik untuk memeriahkan lagi konsert itu nanti ?

Jika belum, masih belum terlambat lagi ! Anda boleh mendapatkan tiket di :
http://www.maherzainforgivemeconcert2012malaysia.com.my/ticket.html

Dan susunan tempat duduk adalah seperti berikut :
http://www.maherzainforgivemeconcert2012malaysia.com.my/seating.html


Bagi peminat Maher yang tidak sabar untuk menyaksikan Maher Zain "Forgive Me" Live In Malaysia, tiket boleh didapati menerusi pembelian secara talian iaitu di www.ticketcharge.com.my atau hubungi talian 03-92228811.

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad