Lagu Untuk Panadol...


Hari ni, Abe terasa lesu sikit... Macam nak demam pun ada... Mungkin sebab kat luar tu panas sangat agaknya... Pastu pulak bila masuk ke dalam opis, tetiba 'ekon'... Huhuhuhu, mau tak sakit kepala.... Nyut nyut nyut...

Balik keja nanti, kena cari Panadol kalu gini gayanya... Kalu cerita pasal Panadol, teringat pulak Abe dengan satu lagu ni... Dedulu masa Abe di zaman budak2, selalu jugakla Abe nyanyi lagu ni dikala sakit kepala... Bukan apa, wat hiburkan hati sendiri je... Ni Abe de 'paste'kan liriknya, lagu asal lagu siam... Kalu nak nyanyi, kena masukkan melody ala-ala ARABIC berzanji gitu... Selamat berhibur...

dokrok duk malay
toreh getah duo copet
huje beret beret

penin palo nyut nyut
telan PANADOL dua tir
Dok jadi apo
aku amik tohhok...

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

{ puteri rimba } at: 6/12/2012 4:44 pm said...

haaahaaa...mapuh kerah la ore tok pehe que...cer wat video sket nyanyi...haaaahaaaa

{ Iam Yanty } at: 6/12/2012 4:49 pm said...

camna tempo dia?

{ Que Achmad } at: 6/12/2012 4:52 pm said...

tempo dia ikut suka sesedap rasa..... Kalu nak nyanyi kena siap pakej Gelek Arabic sikit ye... Baru ilang terus sakit kepala

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine