Sahabat Que 'Silent Readers'

PANAS: Pontianak lebih SOPAN dalam berpakaian...

6/02/2012 06:57:00 pm

Ramai sekarang ni manusia yang dah semakin seksi & BERANI MATI (kata Mat Yie) dalam berpakaian... Baik lelaki apatah lagi perempuan, huhuhu... Tadi Abe berkesempatan minum di Ali1Bistro, fuyoooo dia punya pakaian... Abe tengok, 'pergh' dasyat... Berpakaian TETAPI bertelanjang... Faham kan maksud Abe? huhuhuhu... Pembalut 'Nangka' pun tak se'Dasyat' dia dari segi Ketat... huhuhuhu (Mood: Istigfar)


Naik loyar pun ada jugak... Kalau zaman-zaman Abe muda dulu, OK lah... ley wat cuci mata (zaman muda dululah, la ni Abe dah makin baik dah)


Bila belek 'tenet' tadi, Abe terjumpa gambar ni, memang 'Walla'... Kena molek, terus wat 'Entri' simple ni...


*Sopankah Pontianak ni? Bolehlah...tapi kan pada Abe, sopan lagi pocong sebab hanya muka je yg nampak...yang len semuanya dah tutup...hahahah!!!

You Might Also Like

2 comments

  1. BETUL BETUL... pontianak lagi sopan... nama jerk tutup aurat tetapi... hhaaiihhh.... ntah lah apa nak jadi zaman remaja sekarang

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad