Rojak Tonggek?

Sedapnya... Sedap ke?

Mana ek nak cari Rojak tonggek ni? Sapa tahu? Tang 'tagline'nya tu
(Ok la tu...!!!!) yang pada Abe, hahhahaha tak boleh belah :)

Petang-petang macam ni keluar cari Rojak Tonggek pun best juga ni... Layan rojak sampai tertonggek dalam toilet...

7 comments:

{ amengs88 } at: 6/11/2012 2:35 pm said...

macam tepi pantai je??? kat PD kot... hehehe mcm PD je ade pantai..

{ Pn. Sheila@CC } at: 6/11/2012 2:36 pm said...

kat mana tu cam menarik jer... hehehe, abs mkn mesti tertonggek... hehe

{ Alieza Dayasari } at: 6/11/2012 2:39 pm said...

rojak tonggek... ada erk.... macam2....

{ Mrs Lurve } at: 6/11/2012 2:49 pm said...

dkt penang ada rojek tonggek nie..memg sedap..

{ fizafantagirO } at: 6/11/2012 2:51 pm said...

kalau makan jadi tonggek ka apa ? adehh .. hahaha cheq tak penah dengaq :p

{ Iam Yanty } at: 6/11/2012 3:56 pm said...

Que , ni kat sebelah Penang , Butterworth ka?

{ Que Achmad } at: 6/11/2012 8:25 pm said...

mesti pergi makan rojak tonggek ni.... lps makan, gerenti Tonggek

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine