Sahabat Que 'Silent Readers'

Rojak Tonggek?

6/11/2012 01:58:00 pm

Sedapnya... Sedap ke?

Mana ek nak cari Rojak tonggek ni? Sapa tahu? Tang 'tagline'nya tu
(Ok la tu...!!!!) yang pada Abe, hahhahaha tak boleh belah :)

Petang-petang macam ni keluar cari Rojak Tonggek pun best juga ni... Layan rojak sampai tertonggek dalam toilet...

You Might Also Like

7 comments

  1. macam tepi pantai je??? kat PD kot... hehehe mcm PD je ade pantai..

    ReplyDelete
  2. kat mana tu cam menarik jer... hehehe, abs mkn mesti tertonggek... hehe

    ReplyDelete
  3. rojak tonggek... ada erk.... macam2....

    ReplyDelete
  4. dkt penang ada rojek tonggek nie..memg sedap..

    ReplyDelete
  5. kalau makan jadi tonggek ka apa ? adehh .. hahaha cheq tak penah dengaq :p

    ReplyDelete
  6. Que , ni kat sebelah Penang , Butterworth ka?

    ReplyDelete
  7. mesti pergi makan rojak tonggek ni.... lps makan, gerenti Tonggek

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad