MISTERI: Lagu ni BERHANTU?

penyanyi yang dimaksudkan
Salam, Bismillahirahmanirrahim... 

Entri ni Abe buat bukan sebab nak takutkan sesiapa, bukan jgk sebab nak aibkan sesiapa... Jauh sekali nak menakutkan sesiapa... Abe pun pikir 4 5 kali sebelum Abe nak 'publish'kan entri ni, yer la Abe bimbang jugak nanti akan ganggu emosi sesiapa... Abe adalah tanya Sahabat Abe, Ben Ashaari tadi, ok ke tak nk kuarkan entri ni... Dia syorkan xyah kuarkan awalnya. Tapi memandangkan ada permintaan, ni Abe kuarkan jugak dan Abe terpaksa 'Edit' sikit dari entri asal yang Abe buat 'atas sb tertentu'... huhuuhu

Macam yang Ben gitau dalam entrinya (Lagu Hantu), lagu ni memang ada beri kesan pada seorang kawan Abe... Kesan yang huhhhuuhh, susah Abe nak pikir... Istigfar banyak2, mintak ALLAH S.W.T jauhkan dari ianya berlaku lagi, pada orang lain... Abe pikir, Abe tak patut la nak citer kat sini apa yang berlaku padanya, cukup sekadar 'hint' yang Ben kuarkan dlm entrinya tu je... Agak2nya korang dapat tangkap kot maksud Abe ni...

Untuk makluman Korang, Abe pun tak dapat nak pikir apa sebenarnya perkaitan antara kisah kawan Abe ni dengan Lagu ni... sebab sekali lalu, memang takde kena mengena langsung... Benarkah Lagu ni betul-betul berhantu ataupun x, Abe tak dapat nak pastikan...

Kat sini jugak Abe 'paste' lirik lagu ni... Sekadar 'paste' je, jangan terpengaruh dengan lirik lagu ni sepertimana kawan Abe tu... 

malam sunyi ku sendiri
duduk sepi diatas pohon
kubiarkan rambutku terurai


tanpa kaki kelawar,anjing dan bulan purnama
menanti kekasih ku yg belum mati


kapan mati kekasihku
ku menanti kau disini
ayuh mati bunuh diri
biar kita jumpa lagi
seperti dulu

hahahahhahahahaha (mengilai)

mana mungkin ku kembali
hidup lagi seperti dulu
kecuali engkau mati
mohon mengerti

kapan mati kekasihku
ku menanti kau disini
ayuh mati bunuh diri biar kita
jumpa lagi seperti dulu


*Abe akan kuarkan 'entri' cerita di sebalik lagu ni nanti, itupun kalau ada permintaan dari korang... bergantung pada kesesuaian...
Published with Blogger-droid v2.0.4

Artikel Menarik Lainnya



12 comments:

amengs88 said...

pergggghhhh... gile btul lirik dia ni... lagu indon ke ni??? sya nk bjaga malam tgk bola,, nanti takut lak sensorang... hehehee

Que Achmad said...

mmg, lirik lagu ni mmg hurmmmmmm...

farhan said...

keluarkan la entri cerita di sebalik lagu tu..nak tau jgk apa kisahnya..

Aku Mad said...

saya dah jumpa ,, linknya

http://tsukinano.blogspot.com/2011/01/menanti-kekasih-lagu-paling-menakutkan.html

seramm weii ..

Yasmin Aris said...

huhuh !! seramnyeee lirik diaaa ;(

~a.t.h.i.r.a.h~ said...

memang tak akan play lagu nie...
lirik pon dah seram, kalau dengar lagu......

CikMai said...

creepy @_@

Anonymous said...

ini adalah prbuatan syaitan laknatullah hanya ia yg melakukan perbuatan terkutuk ni mengajak manusia membunuh diri....prbuatan yg menghumban manusia ke neraka supaya ikut dia sekali ke dalam nerakan jahanam...jgn mendengar lagu ini kerana tiada manfaat kpd manusia...

Siti bariyah said...

huahua...seramnya...kite baca dlu entri abe yg "lagi kisah tentang lagu berhantu"

Fulamak...terus lengkap rasa seram tu...mak aii, kite search tajuk ni pn sbb mcm rasa terpanggil...

Actually 2, 3 hari lepas mcm kn pukau dgr lagu alda ni,
'patah jadi dua'...sedap sgt lagu tu, tp hati rasa xsedap je nk dgr...n then baru teringat alda da arwah rupanya...tggu esok pagi baru cari kes kematian dia...terkejut bukan main..tragik..n then sampai kat sini...rasa da dapat jawapan nape asyik sgt nk dgr lagu dia x henti2???? Meremang bulu roma...WALLAHU'ALLAM...

i.am.zuan said...

lagu dia taklah seram mana, cuma ada efek mengilai ditambah dgn lirik mcm tu boleh meremangkan bulu roma, jangan cuba nak dengar lagu tu malam2 bila sorang2.

spongebob said...

seram nyer lagu nie

spongebob said...

seram nyer lagu nie

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts