Bila Anda Akan Mati?

untuk mencuba sila ke link ini  Jumlah Jangka Hayat Anda

"Tak ramai yang mengetahui sistem yang dibuat oleh jabatan perangkaan Malaysia ini. Mereka telah mengkaji jangka hayat seseorang di Malaysia mengikut jantina dan bangsa. Sistem ini sama seperti yang berada di negara maju yang lain dalam mengkaji purata jangka hayat penduduk di negara berkenaan.", kata mereka






Apa-apa pun Abe harap, jangan korang percaya dengan sistem ini kerana ianya adalah bertujuan untuk kajian. Ajal seseorang manusia yang Islam sudah pasti ditentukan oleh Allah swt. Tapi tidak salah untuk berkongsi & untuk kajian, kata mereka. Huhuhuh, kenapa mereka fikir macamtu? & macamana sistem kajian ni boleh wujud pun Abe tak tahu, & pada Abe, ianya seolah-olah ramalan tilik nasib yang boleh membawa kepada Syirik dan Khufur... dulu Abe dah ada buat 'entri' yang ada persamaan dengan Ramalan Tilik Nasib ni... Klik SINI untuk membaca Petikan hadis berkaitan...

5 comments:

{ Herma Julianny } at: 6/29/2012 1:57 pm said...

aie...
peliknya...

{ Pecinta pink^^ } at: 6/29/2012 2:03 pm said...

mcm ni pun ad..hehe..

{ iyoyul } at: 6/29/2012 2:17 pm said...

wah... ajaib...

{ Norasiah Nasir } at: 6/29/2012 3:31 pm said...

macam-macam adoo..

{ Aku Cantik Jelita } at: 6/29/2012 5:16 pm said...

ini purata mengikut bancian yang dibuat setiap tahun... tapi bila terpampang umur kita mati tu...terus rasa gerun...subhanallah...

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine