EKSKLUSIF: Ni Gambar Dato' Siti Nurhaliza Zaman Bila?

Salam...

Tengah Abe duk boring2, terjumpalah gambar ni... Rasa macam Abe kenal je orang yang kat dalam gambar ni... Korang kenal tak? hehhehehehe... Kalau mmg duk kat Malaysia ni, 'sure' kot kenal Dato' Siti Nurhaliza.. Exion pun tumpang 'enterprem' sama, hehehhehe...

Apa-apapun, Dato' Siti tetap 'Schumel' walaupun sedang basuh pinggan, kikikikiki :)

6 comments:

{ ~Sweet Honesty~ } at: 6/20/2012 10:33 pm said...

terima kasih follow blog tak seberapa sya tuh.. (^__^)

smua yg ada siti, mmg cumil2..ngeee~

{ Nong Andy } at: 6/21/2012 12:07 am said...

Kamu ni mesti peminat Siti kan :)

{ Si Matatajam } at: 6/21/2012 2:13 am said...

Memang comey lote la DCT ni...

{ hazanis } at: 6/21/2012 2:54 am said...

zaman anak dara..hehe comel!!

{ Herma Julianny } at: 6/21/2012 6:51 am said...

Dia memang comel...
Dari dulu hingga sekarang..^^

{ Thirah } at: 6/21/2012 6:55 am said...

sy pun comel masa basuh pinggan....hehehe

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine