Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF: Ni Gambar Dato' Siti Nurhaliza Zaman Bila?

6/20/2012 09:51:00 pm

Salam...

Tengah Abe duk boring2, terjumpalah gambar ni... Rasa macam Abe kenal je orang yang kat dalam gambar ni... Korang kenal tak? hehhehehehe... Kalau mmg duk kat Malaysia ni, 'sure' kot kenal Dato' Siti Nurhaliza.. Exion pun tumpang 'enterprem' sama, hehehhehe...

Apa-apapun, Dato' Siti tetap 'Schumel' walaupun sedang basuh pinggan, kikikikiki :)

You Might Also Like

6 comments

  1. terima kasih follow blog tak seberapa sya tuh.. (^__^)

    smua yg ada siti, mmg cumil2..ngeee~

    ReplyDelete
  2. Kamu ni mesti peminat Siti kan :)

    ReplyDelete
  3. Memang comey lote la DCT ni...

    ReplyDelete
  4. zaman anak dara..hehe comel!!

    ReplyDelete
  5. Dia memang comel...
    Dari dulu hingga sekarang..^^

    ReplyDelete
  6. sy pun comel masa basuh pinggan....hehehe

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad