Mr Bean Malaysia...

Salam

Mr Bean Malaysia? Pelawak tu ke? Hurmmmmmmmmm..... Taklah.... Bila 'First' Sahabat Abe pelawa Abe ke Majlis Pelancaran Mr Bean Malaysia, Abe agak terkejut jugak lah... Dalam kepala Abe cuma satu je, 'Mr Bean tu Rowan Atkinson ke?... Ops.... tekaan Abe silap... Rupa2nya, Mr Bean Malaysia tu menawarkan pelbagai minuman dan makanan ringan kacang soya. Tua dan muda boleh menikmati minuman soya ais menyegarkan dicampur berperisa, ais-krim, lempeng, dan banyak lagi.
 

Mr Bean Malaysia menjanjikan untuk sentiasa menyediakan makanan dan minuman yang menarik untuk semua orang. Sama ada ia susu soya tradisional untuk generasi yang lebih tua atau soya ais krim untuk anak-anak, produk Mr Bean Malaysia mengandungi kebaikan kacang soya dengan pemakanan tambahan ramuan pelbagai.
 

Menurut mereka, hanya ramuan yang terbaik dan gred tertinggi NGMO (Bukan genetik ubahsuai) identiti dipelihara kacang soya masuk ke dalam setiap produk, di mana setiap hari yang baru dibancuh untuk memastikan kesegaran yang optimum yang masuk ke setiap cawan susu kacang soya dengan sebarang bahan pengawet yang ditambah.
 

Pe2pun, nanti Abe akan berkongsi lagi pasal Mr Bean Malaysia ni jap lagi ye... Abe otw gi ke Majlis Pelancaran Mr Bean Malaysia ni, dengan Ben Ashaari, hehehhe...

Artikel Menarik Lainnya



4 comments:

babycomel said...

owh, kacang rupanye ;)

luqman zakaria said...

bila baca tajuk entry td ingatkan ade pelawak kat malaysia sama macam mr,bean tapi upernya produk minuman..huhu

Cik Rongoks said...

ika pon ingat mr bean yg rowan atkinson tu =.="
hahahahha

Eny Yusnizar said...

your new follower from Trueny.blogspot.com.

Nice blog :)

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts