Sahabat Que 'Silent Readers'

Sultan KELANTAN jadi IMAM sembahyang...

6/12/2012 01:23:00 pm

 
Ya Allah S.W.T

Mula-mula Abe tengok gambar ni, Abe agak terkesima... Terkedu... & Abe memang dah duga... Apabila seorang Sultan menjadi IMAM, makmumnya pulak Rakyat dan Ulama'... Ulama' yang sangat berperibadi tinggi & sangat Zuhud...  Alhamdulillah
Masih ada Sultan yang selayaknya menjadi Ketua Agama sesebuah Negeri bernama Kelantan dengan keperibadian sederhana... Syukur kepada ALLAH S.W.T... Abe bangga & rasa sangat bertuah sebagai Anak Jati Kelantan... Sultan Berjiwa Rakyat

p/s: semoga ada pemimpin yang adil di MALAYSIA.. amin Ya Allah! ALLAHHUAKBAR.....
Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

13 comments

  1. Allhamdulillah... Allahuakhbar....

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..Allahuakhbar

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. TGNA pon jadi makmum tu... AllahuAkbar...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah ! Sepatutnya sultan Kelantan kena jadi ikutan kpd pemimpin yg lain .

    ReplyDelete
  6. Anda dipilih sebagai BLOG PILIHAN Kaki Wayang Paling Hangat!

    http://informations-the.blogspot.com/2012/06/edisi-blog-pilihan-5-blog-pilihan.html

    ReplyDelete
  7. alhamdullilah , daulat tuanku ..
    alhamdullilah kelantan dikurniakan sultan dan pemimpin yg tinggi agama dan berjiwa rakyat :)

    ReplyDelete
  8. tumpang gembira....w/pun bkn org kelantan...tp bangga dengan sultanya....moga2 negeri2 lain buleh kot ikut mcm nie.....

    ReplyDelete
  9. sunnguh jeles ngan org kelantan..
    kerana mereka dikurniakan sultan dan pemimpin yang berjiwa rakyat dan mengikut sunnah...
    Alhamdulillah....
    nak jd org kelantan jugak lar.. :)

    ReplyDelete
  10. sebagaimana baginda mampu menjadi imam kepada rakyat kelatan, sama2lah kita berdoa agar baginda juga mampu menjadi imam kepada rakyat malaysia tatkala ditabalkan menjadi agong kelak..terharu hati ni krn sultan yg ditunggu akhirnya telah menjelmakan dirinya...

    ReplyDelete
  11. Sejujurnya dari hati ambo, tersentuh ambo tgk Sultan Klate lagu ni, sekiranya diberi peluang ko ambo utk berkhidmat utk sultan seperti baginda, ambo org pertama akan mohon utk berkhidmat

    ReplyDelete
  12. Tabik kepada rakyat kelantan yg tahu memilih
    pemimpin2 yang layak untuk mentadbir kelantan ke jalan yang ditetapkan Allah

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad