Sultan KELANTAN jadi IMAM sembahyang...

 
Ya Allah S.W.T

Mula-mula Abe tengok gambar ni, Abe agak terkesima... Terkedu... & Abe memang dah duga... Apabila seorang Sultan menjadi IMAM, makmumnya pulak Rakyat dan Ulama'... Ulama' yang sangat berperibadi tinggi & sangat Zuhud...  Alhamdulillah
Masih ada Sultan yang selayaknya menjadi Ketua Agama sesebuah Negeri bernama Kelantan dengan keperibadian sederhana... Syukur kepada ALLAH S.W.T... Abe bangga & rasa sangat bertuah sebagai Anak Jati Kelantan... Sultan Berjiwa Rakyat

p/s: semoga ada pemimpin yang adil di MALAYSIA.. amin Ya Allah! ALLAHHUAKBAR.....
Published with Blogger-droid v2.0.4

13 comments:

{ Pn. Sheila@CC } at: 6/12/2012 2:07 pm said...

Allhamdulillah... Allahuakhbar....

{ Mk Syahir } at: 6/12/2012 2:27 pm said...

Alhamdulillah..Allahuakhbar

{ amengs88 } at: 6/12/2012 2:29 pm said...

Alhamdulillah.. TGNA pon jadi makmum tu... AllahuAkbar...

{ Aina Mansor } at: 6/12/2012 4:11 pm said...
This comment has been removed by the author.
{ Aina Mansor } at: 6/12/2012 4:12 pm said...

Alhamdulillah ! Sepatutnya sultan Kelantan kena jadi ikutan kpd pemimpin yg lain .

{ Kaki Wayang } at: 6/12/2012 4:15 pm said...

Anda dipilih sebagai BLOG PILIHAN Kaki Wayang Paling Hangat!

http://informations-the.blogspot.com/2012/06/edisi-blog-pilihan-5-blog-pilihan.html

{ fizafantagirO } at: 6/12/2012 4:24 pm said...

alhamdullilah , daulat tuanku ..
alhamdullilah kelantan dikurniakan sultan dan pemimpin yg tinggi agama dan berjiwa rakyat :)

{ juju } at: 7/13/2012 10:41 am said...

tumpang gembira....w/pun bkn org kelantan...tp bangga dengan sultanya....moga2 negeri2 lain buleh kot ikut mcm nie.....

{ cahayaituaku } at: 9/10/2012 2:46 pm said...

sunnguh jeles ngan org kelantan..
kerana mereka dikurniakan sultan dan pemimpin yang berjiwa rakyat dan mengikut sunnah...
Alhamdulillah....
nak jd org kelantan jugak lar.. :)

{ Zara Nur Arissa } at: 11/16/2012 1:11 am said...

sebagaimana baginda mampu menjadi imam kepada rakyat kelatan, sama2lah kita berdoa agar baginda juga mampu menjadi imam kepada rakyat malaysia tatkala ditabalkan menjadi agong kelak..terharu hati ni krn sultan yg ditunggu akhirnya telah menjelmakan dirinya...

Anonymous at: 2/15/2013 3:09 pm said...

Sejujurnya dari hati ambo, tersentuh ambo tgk Sultan Klate lagu ni, sekiranya diberi peluang ko ambo utk berkhidmat utk sultan seperti baginda, ambo org pertama akan mohon utk berkhidmat

Anonymous at: 3/31/2013 8:29 pm said...

Tabik kepada rakyat kelantan yg tahu memilih
pemimpin2 yang layak untuk mentadbir kelantan ke jalan yang ditetapkan Allah

{ dem sutra } at: 9/14/2015 9:02 am said...

Boleh

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine