Sahabat Que 'Silent Readers'

Kemalangan di Lebuhraya ELITE

6/25/2012 12:05:00 am

Salam...


Seperjalanan Abe nak ke Shah Alam, tetiba lak 'Jammed' teruk ngat... Mulanya Abe pikir mungkin sb 'roadblock'.. Yelah, ari2 minggu segini, Abg2 Polis biasanyalahkan kena diarah bertugas... Biasanyalahkan... Kan, kan, kan..

Rupa2nya, skali eksiden laaaa... Tapi mujur la Abe tengok takde sebarang kehilangan nyawa... Cuma hanya kerosakan kereta je... Abe sempat snap gambar kete je tadi...

Published with Blogger-droid v2.0.6

You Might Also Like

3 comments

  1. Peh kobak keta myvi tuh.. kesian tengok.. tapi apakan daya dah nak berlaku.. sabar jelah..

    ReplyDelete
  2. Que, kat elite ni mmg selalu sgt eksidentnya...saya yang lalu setiap hari ni, dah tahu sgt kalau jam tu, mesti ada eksiden...tu yg jrg keluar lewat, tkut ada macam ni mmg naya masuk keje lambatla..

    ReplyDelete
  3. Ni kalu pertama Abe tempoh jammed di Elite ni.... Pengalaman, pengalaman

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad