Kemalangan di Lebuhraya ELITE

Salam...


Seperjalanan Abe nak ke Shah Alam, tetiba lak 'Jammed' teruk ngat... Mulanya Abe pikir mungkin sb 'roadblock'.. Yelah, ari2 minggu segini, Abg2 Polis biasanyalahkan kena diarah bertugas... Biasanyalahkan... Kan, kan, kan..

Rupa2nya, skali eksiden laaaa... Tapi mujur la Abe tengok takde sebarang kehilangan nyawa... Cuma hanya kerosakan kereta je... Abe sempat snap gambar kete je tadi...

Published with Blogger-droid v2.0.6

Artikel Menarik Lainnya



3 comments:

nasir hamzah said...

Peh kobak keta myvi tuh.. kesian tengok.. tapi apakan daya dah nak berlaku.. sabar jelah..

Aisy Nasiha said...

Que, kat elite ni mmg selalu sgt eksidentnya...saya yang lalu setiap hari ni, dah tahu sgt kalau jam tu, mesti ada eksiden...tu yg jrg keluar lewat, tkut ada macam ni mmg naya masuk keje lambatla..

Que Achmad said...

Ni kalu pertama Abe tempoh jammed di Elite ni.... Pengalaman, pengalaman

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Klik LIKE & join Abe di Facebook

Please wait..15 SecondsX

QUE ACHMAD DOT COM


KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


GOOGLE +

NETWORKEDBLOGS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SENARAI ENTRI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

CARIAN ENTRI

Loading...
Hak Cipta Que Achmad Dot Com @ 2010 (www.queachmad.com). Powered by Blogger.

Featured Posts