Sahabat Que 'Silent Readers'

AL FATIHAH: Osman Kering Meninggal Dunia...

6/11/2012 08:55:00 pm

 gambar Arwah Osman Kering ni kawan Abe rakam di Himpunan Sejuta Belia lepas...

Salam

Bila dapat tahu yang Osman Kering telah meninggal dunia, Abe terus 'Google' untuk mencari kesahihan berita ni... salah satu sumber, www.rotikaya.com telah kuarkan entri ni "Kami baru sahaja menerima pengesahan daripada beberapa orang terdekat yang pelawak & pelakon veteran Osman Kering sudah meninggal dunia awal malam ini."

Menurut anak lelaki Osman Kering, bapa beliau meninggal dunia sekitar jam 7.00 malam tadi & jenazah allahyarham kini berada di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM).

Maklumat awal mengatakan Osman Kering meninggal dunia akibat penyakit batuk kering. Abe pun tak pastilah bila jenazah Arwah akan dikebumikan... Al Fatihah...

You Might Also Like

5 comments

  1. itu la..fz pun ada snap pic beliau ms hari belia ritu . dia bersilat dpn fz ..

    ReplyDelete
  2. ada yg ckp belum meninggal lagi..masa satu ni...

    ReplyDelete
  3. a'aa laa.. blog ni http://zubir5588.blogspot.com/2012/06/hiburan-gambar-osman-kering-masih-lagi.html#more ckp kritikal..

    ReplyDelete
  4. belum lgi Que , kritikal lagi..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad