Sahabat Que 'Silent Readers'

[VIDEO] Maharaja Lawak Mega 2013 | Minggu 9 Sembilan Full Online

1/11/2014 10:42:00 am

[VIDEO] Maharaja Lawak Mega 2013 | Minggu 9 Sembilan Full Online | Video Maharaja Lawak Mega 2013 minggu 9 sembilan secara full online.

jelajah-lawak

Maharaja Lawak Mega akan bersiaran pada Jumaat 10 Januari 2014 bertempat di Perkarangan Pintu Utama, New Wing One Utama, Bandar Utama, Petaling Jaya.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Siaran langsung turut disiarkan menerusi Astro Warna (132) dan tayangan serentak di Astro Mustika HD (134) bermula pada jam 10 malam. Seramai 8 peserta akan berentap di Gelanggang Maharaja Lawak Mega 2013 pada minggu yang ke 9.

Tema bebas telah dipilih sebagai tema utama persembahan bagi setiap peserta pada minggu 9. Terdahulu, pihak Astro telah membuat kejutan apabila tiada penyingkiran peserta diumumkan pada minggu ke 8. 

Video Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 9 Sembilan Full Online
Selamat menonton

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad