Sahabat Que 'Silent Readers'

[INFO] DOA SUNAT SELEPAS AKAD NIKAH | WAJIB BACA !!!

1/04/2014 10:29:00 am

[INFO] DOA SUNAT SELEPAS AKAD NIKAH | WAJIB BACA !!! | Antara sunnah selepas akad nikah:

www.queachmad.com & www.kakitulis.com
Apabila salah seorang dari kamu bernikah dengan seorang wanita, hendaklah dia memegang bahagian depan kepalanya (isteri) sambil menyebut nama Allah dan mendoakan keberkatan baginya dan hendaklah mengucapkan:
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

"Ya Allah, aku memohon kepada-Mu dari kebaikannya dan kebaikan apa yang Engkau tetapkan kepadanya, dan aku berlindung kepada-Mu dari kejahatannya dan kejahatan yang Engkau tetapkan padanya."

FarouqHadi
"Ya Allah berkatilah isteriku ini atasku dan lindungi dirinya dari segala keburukan perbuatan orang-orang yang dengki dan perbuatan tukang sihir apabila dia telah melakukan sihir dan perbuatan orang-orang yang suka melakukan tipu daya. " (Riwayat Abu Daud)

Diana Amir & Habib Bullah - Rotikaya
Ustaz Don & Isteri
Bro Framestones & Iera Khan - credit: broframestone

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad