Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERGEMPAR] Laman Web Khas Untuk Hantu | [TAK MASUK AKAL] Kegilaan Apakah Ini?

1/16/2014 08:00:00 pm

[TERGEMPAR] Laman Web Khas Untuk Hantu | [TAK MASUK AKAL] Kegilaan Apakah Ini? | Pelik! Orang yang sudah mati pun boleh merasa kesepian di dalam kubur mereka, dan di laman web Ghost Singles ianya boleh menyelesaikan masalah itu.

ghost

Tentu sahaja ini hanya sebuah jenaka, namun dalam laman web ini hantu boleh mendaftar secara percuma untuk mencari cinta.
baca lagi KERJA BODOH ni, klik TAJUK ENTRI ni

Sesama hantu bujang dapat dating dengan hantu lain dengan usia lebih daripada 1,000 tahun, dan boleh mencari hantu berdasarkan pada bagaimana mereka mati, apakah mati mendadak, tragis, misteri atau mengerikan.

Ciri lucu lain termasuk berbual, mereka yang tidak dapat mencari pendamping hidup mungkin akan mencari kekasih hantu ketika sudah meninggal.

Jika anda adalah hantu,anda boleh mendaftarnya disini ghost singles


sumber

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad