Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERGEMPAR] Seorang Bayi Kecil Di Jaga Oleh Empat Ekor Ular Tedung Berbisa | [VIDEO EKSKLUSIF] Bukti Kebesaran ALLAH SWT

1/16/2014 11:00:00 am

[TERGEMPAR] Seorang Bayi Kecil Di Jaga Oleh Empat Ekor Ular Tedung Berbisa | [VIDEO EKSKLUSIF] Bukti Kebesaran ALLAH SWT | Assallamualaikum… Terkejut juga bila melihat video ni, dan rasa ngeri pun ada jugak, tapi bila kita renungkan kembali itu adalah kuasa dan kebesaran ALLAH SWT.

Cerita ini berlaku di New Delhi – India, sebuah negara yang  memang terkenal sebagai negara yang massyarakatnya akrab dengan ular tedung. Tersangat akrabnya sehinggakan seorang bayi di India ini dijaga oleh 4 ekor ular tedung.
baca lagi & tonton VIDEO EKSKLUSIF ni klik TAJUK ENTRI ni

Dalam video dibawah kelihatan bayi India tersebut sedang baring di atas tempat tidur.

Dan ia tidak dijaga oleh ibunya, melainkan oleh ular tedung berbisa. Bukan hanya satu, tetapi 4 ular tedung yang menjaganya.Di India, ular tedung memang bagaikan sahabat bagi massyrakat india di sana.

Jom kita lihat video ini


You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad