Sahabat Que 'Silent Readers'

[KERJA GILA] Wanita Baring Bawah Kereta Api Ketika Sedang Bergerak | [12 GAMBAR] Untuk Mencari KESERONOKAN & POPULARITI

1/16/2014 11:00:00 pm

[KERJA GILA] Wanita Baring Bawah Kereta Api Ketika Sedang Bergerak | [12 GAMBAR] Untuk Mencari KESERONOKAN & POPULARITI | Untuk sebuah keseronokan dan populariti, orang sering melakukan pekara yang melampau yang berada di luar jangkauan akal yang waras.


Mempertaruhkan nyawa adalah perkara yang paling sering dilakukan oleh orang untuk mendapatkan keseronokan ataupun populariti.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni

Ketika pekara tersebut di lakukan banyak yang berlaku kemalangan atau bahkan pelakunya menemui ajal.

Kita sering melihat tayangan televisyen yang mempertontonkan adegan ini, ada yang menggunakan motor untuk melompat-lompat di atas barisan kereta api, membakar diri dan hal-hal lain yang membahayakan diri pelaku.


Seperti yang dilakukan Gadis berani ini, dia mencabar kereta api dengan Baring telungkup di antara rel kereta api pada saat kereta api melintas di atasnya. Hasilnya, tak terjadi apa-apa atas gadis ini. Sebuah adegan gila.

baring

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad