Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERGEMPAR] Misteri Formasi Lambang Aneh Dasar Laut Akhirnya Terjawab | [SUBHANALLAH] GAMBAR MENARIK

1/07/2014 12:00:00 pm

[TERGEMPAR] Misteri Formasi Lambang Aneh Dasar Laut Akhirnya Terjawab | [SUBHANALLAH] GAMBAR MENARIK | Penemuan formasi Crop Circle aneh di dasar laut yang menjadi misteri akhirnya terjawab.

formasi

Orang yang menemuinnya namanya Yoji Ookata. beliau telah mendokumentasikan aktivitinya selama 50 thn.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Ketika menemui penemuan ini, dia lantas menghubungi NHK dan jurukamera untuk mengabadikan penemuan ini.


Crop Circle ini berada di kedalaman 80 kaki, percayakah anda, yang membuatnya adalah seekor ikan. Ikan yang ditemui dalam keadaan suram dan tengah melakukan crop circle.


Dan tujuannya membina Crop Circle adalah untuk menarik perhatian ikan jantan kerana ikan jantan tertarik akan bentuk gelombang berbukit dari pasir.


You Might Also Like

2 comments

  1. oh ikan yang buat crop circle ni rupanya... hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. entah kenapa sejak akhir2 ni aku mudah sebak bila tngok kejadian2 ciptaan ALLAH yg pelik2 , yg seblum ni tak pernah tngok. Subhanaullah.. tu blum lagi melihat syurga & neraka . Ya Allah jauhkan kami dari memasuki nerakaMu.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad