Sahabat Que 'Silent Readers'

[TERGEMPAR] Cacing Masih Hidup Dalam Salad Di RESTORAN MAKANAN SEGERA | [GAMBAR] PANAS PANAS PANAS

1/21/2014 05:00:00 pm

[TERGEMPAR] Cacing Masih Hidup Dalam Salad Di RESTORAN MAKANAN SEGERA | [GAMBAR] PANAS PANAS PANAS | Pada 23/11/13 @ 9.30pm, saya bersama suami makan Piz*a *** di kawasan Nilai.

pizzahut2

Suami order fresh salad dan makan macam biasa.
baca lagi & lagi gambar, klik TAJUK ENTRI ni

Saya order pizza dan spaghetti. Tiba-tiba suami berhenti makan kerana kelihatan cacing yang masih hidup ada dalam pinggan salad yang kami order tadi. Saya memang geli dan rasa nak muntah. Terus berhenti makan sebab mati selera melihat cacing yang bergerak dalam pinggan salad tadi.

Kami tidak menjerit atau panik kerana keadaan malam minggu ramai orang datang dan sedang menjamu selera. Suami panggil staff piz*a *** untuk datang melihat apa yang ada dalam pinggan salad dan staff tersebut terus memanggil ketua beliau. Seorang staff wanita datang mohon maaf atas kecuaian pihak mereka. Alasan yang diberikan sayur datang dari ladang dalam kuantiti yang banyak mungkin proses pembersihan tidak dijalankan dengan betul.

Kami sempat menulis dalam buku aduan mereka dan membayar semua menu yang kami makan kecuali fresh salad. Ini kali pertama suami order salad dan mungkin kali terakhir untuk kami makan piz*a ***. Cukuplah sekali terkena dan ia amat menjijikan.

Saya harap aduan ini dapat beri pengajaran pada pihak terlibat dan kejadian sama tidak berulang lagi.

pizzahut1
pizzahut3
pizzahut4

By: Noor Juliana Tusin

PERINGATAN: Abe tidak bertanggungjawab terhadap aduan (di atas) dan komen (di bawah) yang diutarakan melalui laman web ini. Ia adalah aduan peribadi pengadu dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Abe.

You Might Also Like

7 comments

  1. Apa dah Vitamin tu...

    ReplyDelete
  2. geli nye .sy pun stay nilai -_- tanak aa camni

    ReplyDelete
  3. Masih bayar lagi harga makanan ? Baiknya hati. Kalau saya saman. Dia org boleh bayar punyalah. Kalau peniaga kecik kita kasi ampun sebab dia orang memang tak berduit. Kalau yang franchise camtu...saman jer. Buat pengajaran biar lebih berhati-hati bila mengurus pelanggan.

    ReplyDelete
  4. Hanya tidak membayar salad saje?

    seolah-olah takde tindakan? bukan ke sepatutnya ganti rugi kecuaian perlu diberikan.
    Maaf, orang Malaysia perlu diberi pengetahuan bagaimana untuk membela diri dan kesihatan jika berdepan situasi begini.

    Bab kebersihan makanan perlu dititik beratkan!

    ReplyDelete
  5. Tah. Kalau aku dah menjerit dah kat dlm kedai tu. Tak kisah la ramai orang ke tak. Cacing kot. Hidup lak tu. Nampak sangat dia basuh sayur tu pakai pancut je air. Memang la nk cakap gerai2 biasa yang lain buat camtu jugak. Tapi ni restoran pizza-yang-feymes-tu kot. Makan dah la cas mahal. Memang tak la nak bayar

    ReplyDelete
  6. Tu sayur yg ade cacing pun tak sempat basuh. Yang telur cacing yang lekat kat celah-celah sayur salad tu macam mane? Hihihihi. Selamat menjamu selera

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad