Sahabat Que 'Silent Readers'

WHATSAPP | Yang Kontroversi

8/09/2013 09:37:00 pm


WHATSAPP | Yang Kontroversi | Sempena 2 Syawal ni, saje je Abe nak berkongsi lawak sesaje... Terimalah... Versi Ganu kiter....


Sebelum akak nikoh. Tok kodi ngesohke name ic pengateng laki. Kodi kato nok tanye soklang skek. Pengateng laki debo doh ni.
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Kodi: lame dh kenaa hok puang ni?

Pgntin: dlm 2 thn lbih

Kodi: hoo molek la...mesti g dating sokmo ni dok?

Pgtin: kdg2 je Tok, dia trg sy duk kl

Kodi: Doh xjupe, org muda leni org ngorat 'wat sek' sokmo la ni

**terangkat pggung pgntin & wali dengor soklang tu***

Pgntin: Mnada Tok, harang tu!

Kodi: bakpe harangnyo, kang ada niat nok nikoh. 'wat sek' la. barang percume!

Wali: hoi! mung tok kodi jgn wt aib ank natu aku gitu depang org rama ning!!!!

Kodi: ce wt mari tipong mung aku nk cek

***kodi mitok ngan pgntin***

Pgntin: tipong saya ikut suka saya la nk save menda pung

Wali: wi la awang weh kalu mu rasa mu dok wat

***ketor tangan pgntin bg fon ke kodi, muka meroh merang doh***

Kodi: doh ni fail nate ape? 'wat sek' la ning ke org panggil menda gining?

***wali cepat2 bangun g tengok,pgntin pun sama naik...saksi bejerebat atas belakang***

Ramai2 pakat kata "oooo WHATSAPP!!!"

Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

3 comments

  1. kesian... lawak lucah yang dah basi. tak kelakar pun.

    ReplyDelete
  2. kesian... lawak lucah yang dah basi. tak kelakar pun.

    ReplyDelete
  3. Hahaha, wat sek betoi la tok kadi ni, adoiii kelakar ler abe :)

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad