Sahabat Que 'Silent Readers'

[VIDEO] Kekejaman Terhadap Kucing | HAIWAN KESAYANGAN NABI MUHAMMAD SAW

8/17/2013 09:58:00 pm

[VIDEO] Kekejaman Terhadap Kucing | HAIWAN KESAYANGAN NABI MUHAMMAD SAW | Mempunyai 3 video yang berlainan. Pada video yang pertama menunjukkan seorang lelaki yang dikenali sebagai Jaime Ferrero menulis mesej pada kertas dan diletakkan bersama anak kucing yang ingin dibunuhnya.


Setelah itu bermulalah penyembelihan dengan sebilah pisau panjang. Pada video yang kedua terdapat beberapa orang yang mencari kucing jalanan di luar dan menyimbah minyak tanah/petrol kepada kucing tersebut dengan tujuan untuk membakar sambil gelak ketawa.
baca lagi 7 untuk tonton video KEJAM ni, Klik TAJUK ENTRI ni

Video ketiga menunjukkan orang yang sama pada video kedua yang di mana mereka mencari kucing jalanan untuk memotong kaki kucing dengan kapak.

Hanya terdapat sedikit maklumat dalam video di bawah dengan rakaman yang pertama adalah seorang remaja yang bernama Jaime Ferrero telah dikenakan hukuman penjara antara 3 bulan hingga 1 tahun yang disabitkan kesalahan mendera dan membunuh haiwan peliharaan.

Di bawah adalah muka-muka haram jadah pelaku dalam video.

pendera kucingpembunuh kucingpenyeksa kucing

PERINGATAN!
Jika anda adalah seorang pencinta haiwan atau mempunyai taman dalam hati, tidak digalakkan menonton video ini. Kemungkinan besar boleh berlakunya skrin komputer pecah atau pencarutan tidak terkawal yang disebabkan marah dan sakit hati setelah menonton video di bawah.

Video
 

sumber: Kari Ngeri

You Might Also Like

3 comments

  1. kejamnyeee...nk exchange bloglist ngan sy bgtau la :)


    Tak Mungkin Benar

    ReplyDelete
  2. x sgup tgok lgsung .. bodohnye haram jadah!!!!

    ReplyDelete
  3. kasian kucingnya :(

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad