Sahabat Que 'Silent Readers'

BLOGGER LUCAH [Alvin Dan Vivian TERKINI] | Alvin Dan Vivian Fail MOHON BATAL TUDUHAN Persenda Islam

8/24/2013 01:00:00 pm

BLOGGER LUCAH [Alvin Dan Vivian TERKINI] | Alvin Dan Vivian Fail MOHON BATAL TUDUHAN Persenda Islam | Banyak cantik depa dua olang ni, setelah macam2 dolang buat selama ni, pastu kena tangkap, sonang2 je depa dua olang ni tak ngaku pulak dolang persenda Islam... banyak cantik... Aik, bahasa ape lak Abe guna pepagi bute ni? huhuhuh, mungkin sebab marah gamaknya, hehehhe

PASANGAN Alvin dan Vivian ketika hadir di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam.
Ni Abe ada baca dalam Kosmo hari ni, pasal depa duo olang ni (mereka berdua).
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
KUALA LUMPUR – Pasangan kontroversi Alvin Tan dan Vivian Lee yang didakwa dengan pertuduhan mempersendakan umat Islam dan bulan Ramadan memfailkan permohonan di Mahkamah Tinggi di sini untuk membatalkan pertuduhan yang dihadapi mereka mengikut Seksyen 298A(1)(a) Kanun Keseksaan. 
Alvin atau nama penuhnya Tan Jye Yee, 25, dan Vivian atau Lee May Ling, 24, memfailkan permohonan itu di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini pada Rabu lepas.

Dalam permohonan itu, mereka memohon perintah deklarasi bahawa Seksyen 298A Kanun Keseksaan adalah tidak konsisten dan bercanggah dengan Perlembagaan Persekutuan serta tidak sah di sisi undang-undang.

Pasangan itu juga memohon perintah deklarasi bahawa Seksyen 298A tidak terpakai dan tidak boleh dikuatkuasakan terhadap mereka.

sumber: http://www.kosmo.com.my

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad