Sahabat Que 'Silent Readers'

Apa Yang Israel Takutkan Pada Islam | Wajib BACA !!!

8/25/2013 04:19:00 pm

Apa Yang Israel Takutkan Pada Islam? | Wajib BACA!!! | Ketika Rombongan Syeikh Maulana Tariq Jamil Selesai Menunaikan Solat Subuh di Salah Satu Masjid Dekat Perbatasan (Al Hudud), tiba-tiba seorang tentera Israel dari luar melihat ke arah dalam Masjid.



baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Setelah melihat sebentar, lalu Tentera Israel itu langsung pergi. Maka Syaikh Maulan Tariq Jamil  menghampiri tentera Israel itu dan bertanya:

“Apa Yang Dia Tadi Lakukan?”

“Saya hanya ingin melihat berapa jumlah orang Islam yang hadir Solat Subuh di Masjid..” kata tentera Israel itu

Syaikh Maulana Tariq Jamil dengan hairan bertanya ,

“Kenapa ?”

Tentera Israel pun menjawab:

“Di dalam Kitab Kami (Kitab Taurat) ada tertulis:”

“Jika di seluruh dunia jumlah Orang Islam yang hadir untuk Solat Subuh berjama’ah di Masjid adalah sama banyak dengan jumlah Jama’ah Solat Jumaat, maka, saat itu Israel akan hancur”

“Tetapi ketika tadi saya lihat di Masjid jumlah Orang Islam yang datang untuk Solat Subuh berjama’ah masih sedikit, maka, hati saya tenang, kerana Umat Islam pasti tidak akan dapat mengalahkan Kami”

Wallahua’lam bissowab.

You Might Also Like

1 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad