Sahabat Que 'Silent Readers'

SYRIA TERKINI | KISAH SEDIH Terkini Dari Damsyik

8/04/2013 11:19:00 am


SYRIA TERKINI | KISAH SEDIH Terkini Dari Damsyik | Kejiranan Qaboun: tentera Rejim Basyarussyaiton di pusat pemeriksaan di Qaboun telah bersetuju untuk membiarkan sembilan orang awam melalui kawasan itu dengan lembu ternakannya yang sangat-sangat diperlukan bagi membekalkan daging untuk memberi makan kepada orang-orang di bawah pengepungan rejim disana.


Akan tetapi, apabila penternak itu melalui kawasan tersebut, tentera rejim menembak mati penternak dan lembu-lembu itu hanya semata-mata untuk "berseronok".
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
Penyelamat masih belum dapat mengeluarkan mayat mangsa kerana sesiapa sahaja yang menghampiri untuk mendapatkan diri mereka akan dibunuh. Semoga Allah melaknat sekutu Basyar Syaiton. AMIN..

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad