Sahabat Que 'Silent Readers'

Tips Blogging | MESTI BACA

8/07/2013 03:24:00 pm


Tips Blogging | MESTI BACA | TipsBlogging‬ - setiap blogger mesti ada branding sendiri. Gaya penulisan sendiri. Daripada situ akan ada pembaca setia tersendiri. Tak kisah traffik tak capai ribu-ribu sehari. Asalkan ada pembaca setia. Daripada pembaca setia lah akan meningkat traffik tu dari hari ke hari.



So, menulislah walaupun sepatah dua perkataan di awalnya... Ingat, brand tu penting... Barulah 'keywords' kat 'stat' akan naik 'Nama Blog' korang yang pembaca cari. Maknanya, pembaca akan BACA blog korang SEBAB memang dorang cari untuk baca. Bukan sebab dorang AUTOMATIK masuk ke blog korang semata mata sebab SEO korang yang bawa... SEO tu memanglah penting, TAPI korang kena juga ingat, BRANDING korang lagi PENTING...
baca lagi klik TAJUK ENTRI ni
Abe dulu pernah rasa traffik sehari ribu-ribu. Sebab Abe salah seorang pengejar traffik suatu ketika dulu. Tapi ada sesuatu yang kurang walau traffik kencang. Abe tak rasa kepuasan dalam satu-satu entri tu. Sekarang walaupun traffik tak kencang, tapi alhamdulillah traffik Abe tetap maintain hari-hari sebab ada pembaca setia yang memang sempoi habaq hang.

| QueAchmad.com via FB

Published with Blogger-droid v2.0.10

You Might Also Like

0 comments

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad