Sahabat Que 'Silent Readers'

VIDEO Penampakan MALAIKAT | Dikatakan Menolong Mujahidin Di Syria

8/03/2013 06:52:00 pm

VIDEO Penampakan MALAIKAT | Dikatakan Menolong Mujahidin Di Syria | Perhatikan minit 0:07 ternampak 'seseorg' sedang berlalu berpakain serba hitam dari kiri ke kanan dan ghaib di sebalik dinding.. 



Persoalan bolehkah manusia melihat Malaikat? Para Sahabat pernah melihat malaikat Jibril dengan bentuk menyerupai manusia berpakaian serba hitam menemui.
baca lagi & untuk tonton Video Klik TAJUK ENTRI ni
Baginda Rasulullah SAW dan ketika perang malaikat berbentuk menyerupai manusia berpakaian putih berkuda menolong para sahabat berperang menentang gol. kuffar.. Mungkinkah Malaikat menolong mujahidin di Syria? Wallahu'alam.. Allah SWT maha mengetahui..


Rasa syahdu bila azan berkumandang dengan diiringi bunyi tembakan... Amat kuat dan teguh iman pejuang syria demi menegakkan kebenaran islam... Ya Allah, kau berikanlah perlindunganMu kepada mereka yg melindungi agamaMu walau dengan apa cara sekalipun... AMIN.......

Betul. Meremang bulu roma. Bukan kerana takut tatkala melihat kelibat hitam itu. Tapi kerana laungan azan di tengah medan pertempuran. Ya Allah bantulah mereka.

Sebak melihat saudara2 Islam kita di sana. Hidup dlm keadaan begitu.. Moga Allah SWT sentiasa memberi pertolongan perlindungan dan memberi kemenangan pada mereka.

entri lain klik SINI

MOHON PENCERAHAN BAGI SESIAPA YANG TAHU. Mohon Perkongsian... 

You Might Also Like

1 comments

  1. pasal malaikat tu mmg palsu..
    sudah pn ada update pasal vdeo tu..
    kalau ada masay saya share nnti :)

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad