Tonton Ulangan FINAL PENTAS Maharaja Lawak Mega 2012

Tonton Ulangan FINAL PENTAS Maharaja Lawak Mega 2012 | Ni lagi Video tambahan yang Abe kumpulkan KHAS bagi korang2 semua yang tak berkesempatan nak tgk Pentas Maharaja Lawak FINAL 2012 semalam. Credit pd Fuh.My


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 1 JOZAN

lagi video, Klik TAJUK ENTRI ni
MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 2 SHIRO


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 3 BOBOI


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 4 JAMBU


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 5 SayWho


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 6 JOZAN


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 7 SHIRO


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 8 BOBOI


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 9 JAMBU


MAHARAJA LAWAK MEGA FINAL PART 10 SayWho




Dan seperti yang aku dan ramai dah boleh jangka, keputusannya seperti dibawah:

JUARA (RM500,000 + Trofi)Jozan
Naib Johan (RM250,000 + Trofi): Jambu
Tempat Ke-3 (RM150,000 + Trofi): Shiro
Tempat Ke-4 (RM50,000 + Trofi)Boboi
Tempat Ke-5 (RM15,000 + Trofi): SayWho


rujukan Abe: Fuh.My

1 comments:

{ ~didiey~ } at: 1/19/2013 3:39 pm said...

tengok jozan..hehe

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine