Sahabat Que 'Silent Readers'

EKSKLUSIF GAMBAR 9 TAHANAN YANG LARIKAN VAN PDRM, PUKUL DAN LARIKAN ANGGOTA POLIS Di Pulau Pinang

1/09/2013 08:18:00 pm


EKSKLUSIF GAMBAR 9 TAHANAN YANG LARIKAN VAN PDRM, PUKUL DAN LARIKAN ANGGOTA POLIS Di Pulau Pinang Gambar OKT yang diburu pihak Polis setelah melarikan diri ketika dalam perjalanan dari Penjara Pulau Pinang ke Mahkamah Butterworth pada 07/01/2013.
Suspek yang terlibat.
Dalam kejadian pukul 9 pagi di Lebuhraya Lingkaran Luar Butterworth itu KELMARIN, empat anggota polis terbabit turut ditolak keluar daripada van di tepi lebuh raya berkenaan.
Van itu dijumpai ditinggalkan di Kampung Padang Chempedak, Tasek Gelugor dekat sini, kira-kira 20 kilometer dari tempat kejadian iaitu di Tol Bagan Ajam berhampiran Pantai Bersih.

You Might Also Like

4 comments

  1. Assalamualaikum rakan maya saya..sering datang blog ni utk mendapatkan berita terkini..kasihan mereka,mereka tdak mengetahui..semoga Allah berikan hidayahNya kepada kita dan mereka semua..
    sedikit teguran sebagai rakan, rasanya tidak perlulah tulisan/ayat sepert yg berwarna merah itu..mereka manusia, kita juga manusia..semoga kita semua tidak melalui apa yg mereka lalui..maafkan saya, jika Que terasa..

    ReplyDelete
  2. macam mana boleh jadi mcm ni. bahayanya ....

    ReplyDelete
  3. Itu la akibatnya apabila buat keja sambil lewa dah tau yg diaorg bwk tu penjenayah bukannya lembu

    ReplyDelete
  4. Jangan bagi peluang orang macamni tembak bagi mati aje.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad