Sahabat Que 'Silent Readers'

TERKINI: (Gambar) Kejadian Pelik Yang Berlaku Di Kampus UiTM Puncak Perdana, Shah Alam.

1/03/2013 02:35:00 pm


Gambar kiriman Taufik Amarasikin kepada Abe ini sungguh pelik. Kelihatan seperti sesuatu menerjah keluar dari bilik tersebut. Fenomena apakah yang menyebabkan penampakan sebegini terjadi? Pengirim menyertakan teks berikut:

Salam sejahtera.. Saya terjumpa blog Abe ni masa dok tgk kt google.. Pastu tetibe teringat ade satu gmbr yang pernah saya snap masa kat dulu2... Masa tu saya masih pakai hanpon Nokia jenis camera 3.2mp je. Ni gambar original. Tak ade edit pun.. Saya snap gambar tu sbb awan mlm sgt cantik.. Pastu bila tgk kt hanpon, ade cahaya dari bilik tingkat paling atas blok perempuan..

Pada Abe, agak pelik.. Mungkinkah biasan cahaya atau sememangnya ade entiti kt situ? Mungkin ini ralat fotografi ataupun Encik Taufik benar-benar telah berjaya merakam satu entiti ataupun fenomena ajaib yang jarang-jarang berlaku. Apa-apahal terserah kepada korang semua untuk menilainya. Abe tak ada kepandaian dalam hal2 menilai mende2 segini...
Published with Blogger-droid v2.0.9

You Might Also Like

6 comments

  1. a'ahla..nmpk clear cahaya tue..apakah?

    ReplyDelete
  2. nak kata buat penggambaran .. xkan buat citer alien kut kan ??...

    ReplyDelete
  3. memang x syak lagi.. Alien la 2...

    ReplyDelete
  4. macam kat UiTM Kampus Puncak Perdana.. kolej siswi rasanya..

    ReplyDelete
  5. Aku ex student uitm puncak alam(palam).. Batch pertama duduk kat situ... Time tu kiteorg dlm 200-300 orng jer... Tp alhamdulillah... Sepanjang aku dok sne.. Semua nye ok jer.. Tak tahu lak aku ade gambar mcm nie.. Tp apa2 pun.. Dlm hutan kan..

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad