10 PERKARA YANG YAHUDI LAKNATULLAH TIDAK MAHU DUNIA TAHU

10 PERKARA YANG YAHUDI LAKNATULLAH TIDAK MAHU DUNIA TAHUTahukah korang sebenarnya banyak benda yang yahudi laknatullah ni sembunyikan pada pengetahuan umum. Jom Abe dedahkan 10 daripadanya!


1) Israel merupakan salah satu pembekal rokok terbesar dunia, namun rakyatnya tidak digalakkan menghisap rokok yang mereka cipta kerana mereka tahu akan bahaya dalam kandungannya!.

2) Israel mempunyai kepakaran dalam mencipta vaksin dan mahir dalam ilmu perubatan, namun ilmu itu hanya untuk orang luar, kerana mereka tahu bahan kimia yang terdapat dalam ubat akan merosakkan untuk satu jangka masa panjang. Penduduk israel sendiri menggunakan Habbatus Sauda dalam perubatan harian.
baca lagi Klik TAJUK ENTRI ni
3) Taktik kaum ibu di Israel ketika mengandung ialah si ibu/isteri akan mendengar si suami membaca, menyanyi atau mereka akan menyelesaikan masalah matematik bersama-sama untuk mendapat bayi yang bijak dan petah kerana pada ketika ini fikiran dan perasaan si isteri adalah bersambungan dengan anak dalam kandungan berbanding anda bercakap padanya di perut.

4) McDonald di israel telah membuat pengubahsuaian contohnya dari segi minuman. Mereka menggantikan kopi berkafein kepada teh yang mengandungi polyphenols, iaitu unsur kimia yang berfungsi sebagai antioksidan berkekuatan besar untuk membuang sel rosak dan mencegah kanser. Kita disini masih lagi menggunakan KAFEIN BERBAHAYA!

5) Di Israel, mereka akan memakan buah-buahan dahulu sebelum memakan makanan utama. Ini kerana hakikatnya dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan akan menyebabkan kita merasa ngantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah. Sedangkan disini kita dimomokkan dengan memakan buah-buahan sebagai pencuci mulut.

6) Israel terus melakukan berbagai usaha untuk menghancurkan Masjid Al Aqsa dan Qubah Shakhrah sejak 50 tahun yang lalu dengan menggali bawah tanah masjid tersebut agar runtuh dengan sendirinya?

7) Majoriti buku sejarah di dunia mengatakan Negara-negara Arab yang menyerang Israel terlebih dahulu pada perang tahun 1967? Padahal faktanya, Israel yang menyerang Negara-negara Arab terlebih dahulu kemudian mereka merebut kota Al Quds dan Tebing Barat? Tetapi mereka mengatakan serangannya itu adalah serangan untuk menjaga diri dan antisipasi?

8 ) Di Palestin, penduduk kristian Palestin dan Palestin Muslim bersatu melawan penjajah yahudi

9) Pelajar-pelajar di sekolah dilatih dengan taktik ketenteraan dalam bersukan seperti menembak dan mamanah bagi melatih otak memfokus sesuatu perkara dan mempersiapkan diri jika perkhidmatan diperlukan dimasa akan datang.

10) Hosni Mubarak merupakan tulang belakang Israel dan Amerika selama 30 tahun!

13 comments:

{ ct cheery } at: 1/10/2013 12:17 pm said...

info yang bermanfaat..thankz

{ cik kaki ketawe } at: 1/10/2013 1:58 pm said...

masyaAllah...memang israel ni jahat sgt...pasal sejarah tuh...memang tipu pun...padahal dari dulu mmang israel yg nak rampas tanah palestine..kalau dunia ni xnampak lagi..xtahu lah...

{ Leeza dayasari [santai leeza] } at: 1/10/2013 3:39 pm said...

info yg baik.... blogging dgn peroleh ilmu, ceria, duka semua ada... itulah dunia blog.

Anonymous at: 1/10/2013 3:42 pm said...

ada lagi kot. dia momok susu lembu tu bagus tapi dia minum susu kambing.

Anonymous at: 1/10/2013 3:47 pm said...

Cacai dap ni bab bab rogol seks suka ja dia gebang.. Tu yg kapiaq nak guna nama allah tu diam je bangsat dasar cacai... Lu korek jubo dap la... Bahlol... Lu berani berani kalu lu kasi satu entry pasal kalimah allah.. Bodoh serupa lembu rafizi

Anonymous at: 4/08/2013 5:17 pm said...

ada fakta yang betul dan ada juga yang tak betul., macam kopi dan teh tu...masing masing ada kebaikan dan keburukan yang tersendiri...pokok pangkalnya kesederhanaan ketika menjamah dan meminum makanan dan minuman..

{ Abuarif } at: 3/30/2014 2:53 pm said...

Banyak benda yg dipertikai... Artikel ni kena tanya pakar bahagian masing.. Bercanggah sesetengahnya...

{ Mohd Tobi } at: 5/12/2014 11:15 pm said...

Itu kesah d Palastine, Bagimana parti politik beragama Islam d nusantara ini terlalu ghirah menyambong idologi mereka dengan memenjarakan penjuag Islam dn di tuduh TERORIS ? Dn penganut Islam maseh mengundi nya juga!!!Allah tidk mengubah sasuatu bangsa itu melainkan bangsa itu lah mesti melakukan perubahan dahulu.

{ Mohd Tobi } at: 5/12/2014 11:25 pm said...

Kita sudah tau yahudi tu jahat, tapi pimpinan Melayu maseh bersekongkol juga demi kelangasungan pimpinan nasunalisma yag nyata gagal mempertuankan melayu dan kebenaran Islam , agama yang benar tiada lain hanya Islam yang benar. Knapa tak baca sejarah ?? Buta mata tak apa tapi kalau buta hati tak mengenal kebenaran , d neraka juga tmpat ahir mu !!

Anonymous at: 9/01/2014 6:56 pm said...

Semoga Allah musnahkan mereka macam tentera Abrahah yang ingin robohkan kaabah.

Anonymous at: 9/01/2014 6:59 pm said...

Biarlah mereka memanggil kumpulan mereka untuk membantu mereka, dan Kami[Allah] memanggil Zabaniyah untuk menyeksa mereka.

hamba allah swt at: 9/02/2014 10:34 am said...

astaghfirullahalazim..israel mmg kjm..bngunlh umt islam sluruh dnia utk mnntg israel dn mmboikot brg kluran mreka..laknatullah

Anonymous at: 6/25/2015 8:42 am said...

nasib isreal ni jauh dari asia.. kalau dekat, memang aku nk hancurkan mereka satu per satu.. tak kesah tinggi mana ilmu mereka.. akan aku berusaha utk jahanam kan mereka..

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine