Sahabat Que 'Silent Readers'

LETAK PERANGKAP RACUN Pada KEMALUAN Untuk Bunuh SUAMI

1/31/2013 01:26:00 pm


LETAK PERANGKAP RACUN Pada KEMALUAN Untuk Bunuh SUAMIRio De Janeiro – Seorang wanita dituduh cuba membunuh suaminya dengan meletakkan racun dalam alat sulitnya sebelum meminta lelaki terbabit melakukan seks dengannya.


baca lagi, Klik TAJUK ENTRI ni
Lelaki berusia 43 tahun yang terkejut itu kini menyamannya atas cubaan membunuhWanita dari Sao Jose do Rio Preto di Brazil itu meletakkan bahan bertoksik dalam kemaluannya sebelum menggoda suami untuk tidur bersama, lapor akhbar tempatan Brazil semalam.



Namun apabila dia meminta suaminya melakukan oral seks kepadanya, lelaki itu dikatakan enggan kerana menyedari ada bau aneh. Lelaki yang curiga itu kemudian membawa isterinya ke hospital, di mana doktor menjalankan ujian terhadapnya dan mendapati dia meletakkan bahan beracun dalam kemaluannya. – TS

You Might Also Like

4 comments

  1. Nasib lelaki tu perasan..
    kalau tak mati sia2....

    ReplyDelete
  2. eh... ade juga yang membunuh cara camni ye... hemmm

    ReplyDelete
  3. boleh ke buat mcm tu?xbahayakan dia sendiri ke?

    ReplyDelete
  4. Mcm2 manusia nie...baik letak bom sblum hubugan sex dh meltup.....detttttuuuuuummmmmmm...

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad