Sahabat Que 'Silent Readers'

GAMBAR TERKINI SEKITAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT (HKR #KL112) 12 Januari 2013

1/12/2013 01:13:00 pm

LAGI GAMBAR TERKINI SEKITAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT (HKR #KL112) 12 Januari 2013 | Seperti yang kita tahu, dari jam 2ptg-5ptg nanti satu perhimpunan besar iaitu PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT HKR #KL112 12 JAN 2013 bertempat di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur akan berlangsung.

antara kdai mamak yg rugi harini..

 geng keadilan di masjid india...

Sejarah bakal TERCIPTA. Dijangkakan seramai 1 Juta rakyat dari seluruh pelusuk Malaysia akan turun ke Stadium. Dengar khabar dari malam semalam lagi sudah sesak bandar-bandar yang berhampiran dengan Stadium dan sekitar Kualam Lumpur.
lagi gambar Klik TAJUK ENTRI ni
Ni Abe GAMBAR TERKINI SEKITAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT (HKR #KL112) 12 Januari 2013 untuk tatapan kita semua. Sehubungan dengan itu, sama-samalah kita berdoa agar tidak berlakunya kemalangan atau insiden yang tidak di ingini di sana nanti semasa berlansungnya HKR #KL112. Semoga semuanya berjalan dengan lancar dan tiada provokasi yang akan berlaku. InsyaAllah.

LIVE di Masjid Negara, yg hadir cuma 3 Orang :)

 Walau berkerusi roda, tidak mahu ketinggalan utk nama tersenarai dalam catatan sejarah.

 LIVE sebahagian peserta di perkarangan Masjid Negara sekarang

 pergilah pelusuk mana pun dlm KL pasti jumpa orangnya :)

 TERKINI SOLAT SUBUH DI MASJID NEGARA pagi tadi

Takbir takbir takbir, kebangkitan islam dimana bila anak muda mula bangkit lawan kezaliman....

# bersangka baik majlis kpop lepas pun sama juga macam ni.

You Might Also Like

4 comments

  1. allhamdulillah... rakyat dah mula sedar!! jika sy disana pasti saya juga turut serta.. klakar pulak tgok kedai mamak rugi hari ni hahaha

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, masing2 tunaikan tanggungjawab yg satu itu :)) klu lah solat subuh boleh berjemaah dgn ramainya mcm gmbr kat atas ni, itu tandanya kebangkitan umat islam.

    ReplyDelete
  3. Bhai QA...

    Alamak.... memang rugi lah berniaga pada HKR112 nih... sebab terpaksa jual abis barang jualan... tabley nak carry forward pada hari lain.... hahahaha

    ReplyDelete
  4. hamzah12hasan@gmail.com
    Apakah orang2 melayu dalam UMNO&PAS bukan orang2 yang mengucap dua kalimah syahadah?Apakah orang2 melayu dalam UMNO&PAS bukan orang2 yang mendirikan solat dan tidak mengesakan Allah?
    Firman allah:3:103. Dan BERPEGANGTEGUHLAH kamu pada tali ALLAH, semuanya, dan JANGANLAH kamu berpecah belah, dan INGATLAH akan rahmat ALLAH ke atas kamu ketika kamu bermusuh-musuhan, lalu Dia menyatukan hati-hati kamu, supaya dengan rahmat-Nya kamu menjadi bersaudara. Kamu di pinggir lubang API, dan Dia menyelamatkan kamu daripadanya. BEGITULAH ALLAH memperjelaskan kepada kamu AYAT-AYAT-Nya supaya kamu mendapat petunjuk.
    Oleh itu kenapakah orang2 UMNO&PAStidak mahu bersatu DEMI ALLAH,DEMI ISLAM,DEMI BANGSA MELAYU DAN DEMI NEGARA???

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

Search Blog QueAchmad