GAMBAR TERKINI SEKITAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT (HKR #KL112) 12 Januari 2013

LAGI GAMBAR TERKINI SEKITAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT (HKR #KL112) 12 Januari 2013 | Seperti yang kita tahu, dari jam 2ptg-5ptg nanti satu perhimpunan besar iaitu PERHIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT HKR #KL112 12 JAN 2013 bertempat di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur akan berlangsung.

antara kdai mamak yg rugi harini..

 geng keadilan di masjid india...

Sejarah bakal TERCIPTA. Dijangkakan seramai 1 Juta rakyat dari seluruh pelusuk Malaysia akan turun ke Stadium. Dengar khabar dari malam semalam lagi sudah sesak bandar-bandar yang berhampiran dengan Stadium dan sekitar Kualam Lumpur.
lagi gambar Klik TAJUK ENTRI ni
Ni Abe GAMBAR TERKINI SEKITAR HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT (HKR #KL112) 12 Januari 2013 untuk tatapan kita semua. Sehubungan dengan itu, sama-samalah kita berdoa agar tidak berlakunya kemalangan atau insiden yang tidak di ingini di sana nanti semasa berlansungnya HKR #KL112. Semoga semuanya berjalan dengan lancar dan tiada provokasi yang akan berlaku. InsyaAllah.

LIVE di Masjid Negara, yg hadir cuma 3 Orang :)

 Walau berkerusi roda, tidak mahu ketinggalan utk nama tersenarai dalam catatan sejarah.

 LIVE sebahagian peserta di perkarangan Masjid Negara sekarang

 pergilah pelusuk mana pun dlm KL pasti jumpa orangnya :)

 TERKINI SOLAT SUBUH DI MASJID NEGARA pagi tadi

Takbir takbir takbir, kebangkitan islam dimana bila anak muda mula bangkit lawan kezaliman....

# bersangka baik majlis kpop lepas pun sama juga macam ni.

4 comments:

{ Cheida_Mymee } at: 1/12/2013 2:21 pm said...

allhamdulillah... rakyat dah mula sedar!! jika sy disana pasti saya juga turut serta.. klakar pulak tgok kedai mamak rugi hari ni hahaha

{ ijayuji } at: 1/12/2013 4:46 pm said...

Alhamdulillah, masing2 tunaikan tanggungjawab yg satu itu :)) klu lah solat subuh boleh berjemaah dgn ramainya mcm gmbr kat atas ni, itu tandanya kebangkitan umat islam.

{ C++ } at: 1/13/2013 8:55 am said...

Bhai QA...

Alamak.... memang rugi lah berniaga pada HKR112 nih... sebab terpaksa jual abis barang jualan... tabley nak carry forward pada hari lain.... hahahaha

{ rizz } at: 2/24/2013 4:43 pm said...

hamzah12hasan@gmail.com
Apakah orang2 melayu dalam UMNO&PAS bukan orang2 yang mengucap dua kalimah syahadah?Apakah orang2 melayu dalam UMNO&PAS bukan orang2 yang mendirikan solat dan tidak mengesakan Allah?
Firman allah:3:103. Dan BERPEGANGTEGUHLAH kamu pada tali ALLAH, semuanya, dan JANGANLAH kamu berpecah belah, dan INGATLAH akan rahmat ALLAH ke atas kamu ketika kamu bermusuh-musuhan, lalu Dia menyatukan hati-hati kamu, supaya dengan rahmat-Nya kamu menjadi bersaudara. Kamu di pinggir lubang API, dan Dia menyelamatkan kamu daripadanya. BEGITULAH ALLAH memperjelaskan kepada kamu AYAT-AYAT-Nya supaya kamu mendapat petunjuk.
Oleh itu kenapakah orang2 UMNO&PAStidak mahu bersatu DEMI ALLAH,DEMI ISLAM,DEMI BANGSA MELAYU DAN DEMI NEGARA???

Post a Comment

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"

 

Copyright © 2010 Que Achmad DotCom, All Rights Reserved. Design by DZignine