Sahabat Que 'Silent Readers'

Terselamat Daripada Menjadi Mangsa ROGOL Oleh JIRAN DURJANA

1/22/2013 07:45:00 am

Terselamat Daripada Menjadi Mangsa ROGOL Oleh JIRAN DURJANA | KAJANG Seorang wanita terselamat daripada menjadi mangsa rogol oleh jiran sendiri apabila jeritannya didengari isteri suspek dalam kejadian di sebuah rumah flat di Semenyih dekat sini kelmarin. Kejadian pada pukul 8 malam itu dipercayai berlaku ketika mangsa yang sedang menonton televisyen seorang diri di ruang tamu ternampak kelibat seorang lelaki masuk ke dalam rumahnya.


Mangsa berusia 27 tahun dan telah mendirikan rumah tangga yang panik cuba lari ke dalam bilik tidur namun jatuh tergelincir di depan pintu bilik. Kesempatan itu digunakan oleh suspek yang hanya memakai seluar pendek dan menutup muka dengan baju T untuk menindih mangsa. Tindakan suspek itu menyebabkan mangsa dan suspek bergelut sebelum baju yang melilit muka suspek berusia 30-an itu tertanggal.
baca lagi Klik TAJUK ENTRi ni
Mangsa yang terkejut melihat lelaki itu merupakan jiran sendiri menjerit meminta tolong sambil merayu supaya tidak diapa-apakan kerana mendakwa dirinya sedang hamil. Jeritan itu didengari oleh isteri suspek yang kemudian masuk ke rumah mangsa untuk melihat apa yang berlaku. Suspek yang panik melihat kelibat isterinya muncul terus melarikan diri tanpa sempat merogol mangsa.

Dalam kejadian itu, mangsa dikatakan pengsan akibat dicekik oleh suspek ketika bergelut. Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab. Rashid Ab. Wahab yang mengesahkan kejadian itu berkata, pihaknya sudah mengenal pasti suspek terlibat yang masih menghilangkan diri. Kes disiasat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan iaitu menyerang dengan niat hendak mencabul yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebatan jika sabit kesalahan.


Sumber: kosmo! Online

You Might Also Like

5 comments

  1. semenyih??? dekatnyee ngn kawasan rumah den!

    ReplyDelete
  2. nielah jadi bile Allah dah makin takde dlm diri

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2013/01/meal-shakes-untuk-gaya-hidup-aktif.html

    ReplyDelete
  3. snggah sini dan teah follow...huh bahaya sekarang ni jirang pon susah dah nak percaya

    ReplyDelete
  4. hukuman kena lebih berat dengan seadil-adilnya.

    ReplyDelete
  5. Kurang asam punya jiran,Kalau dalam islam sesiapa yang menzalimi jiran dosanya lebih berat dari menzalimi orang lain.

    ReplyDelete

"Semua artikel dalam blog ini dikongsikan untuk tujuan ilmu pengetahuan dan masih boleh dibincangkan & dipersoalkan kebenarannya. Ketepatan & kesahihan maklumat dalam blog ini perlu dibandingkan dengan sumber-sumber lain agar tidak terjadi anggapan penyebaran maklumat palsu atau fitnah. Sebarang maklumbalas berkaitan boleh diajukan kepada Abe di queachmad [at] queachmad [dot] com"


Search Blog QueAchmad